Jeg er meget i tvivl om, hvad jeg skal gøre med min hønseflok og tænkte at alle I, der har erfaringerne, måske ville være søde at dele dem med mig. Jeg vil lige starte med at bede jer bære over med hvis jeg kvajer mig, det er min første tråd... Jeg har en flok dværg wyandotter og en Maran. Mit problem er at de sjældent opfører sig som en flok. Hanen og en af hønerne går rundt tæt sammen. Den anden høne går rundt sammen med sin 4 mdr. Maran høne kylling, og så har jeg 3 unge wyandotter der forståeligt holder sig sammen. Jeg skal vælge om jeg skal beholde den "gamle" smukke hane, der er sød og omgængelig, men kun interesser sig for den stærkeste høne, eller om jeg skal beholde den unge, som jeg ikke aner om blir rar og kan styre flokken. Er jeg naiv, når jeg tror flokken skal holde sig forholdsvis samlet eller hvad? Går jeres rundt sammen eller lyder min beskrivelse som jeres flokke? Håber nogen vil hjælpe mig, da jeg helst skulle bestemme mig snart. Den "gamle" hane er forøvrigt meget pjusket, da han taber vildt mange fjer - er det fordi han er i fældning?