Nu har naboens søde cesar, læs newfounlænder, igen taget for sig i min have.
Første gang jeg lukker mine kyllinger i haven forsvinder 4 stk
2 næsten fuldvoksne orpington haner og 2 mindre maranhøner.
Og så kommer naboen med en død orpington og siger at det nok er Hubert hønsehund, for hans newfounlænder har været lukket inde hele dagen, og ikke gået frit siden i går.
For det første har Hubert ikke rørt mine kyllinger for det er et overstået kapitel, og hvis han havde ville han være sunket i jorden under en busk ved synet af den døde fugl, men det gjorde han ikke, han snusede til den og gik fornøjet videre med sit æble.
Der er heller ingen vej i helvede hvor Hubert ville have lagt et spiseligt bytte ind til søde Cesar og slet ikke grave det ned....
Vi har nu nået kylling nr 31 der er forsvundet ind til søde Cesar, og så klager manden over at min gårdhund har bidt Søde Cesar i halen så det kostede bedøvelse og nål og tråd og pennicillin.
Der knækkede filmen for mig et kort øjeblik, og jeg sagde til min rare nabo, at det kunne gå lige op med de sidste høns, men at fremover kostede mine racehøns 200 kroner stykket, og så vendte jeg ryggen til og gik.....
Hold da helt op hvor er jeg sur.........
Næste gang jeg ser søde Cesar i min have, så bider jeg den sgu selv i halen, Plet har ikke så mange tænder tilbage.