Nu har jeg så et argument der hedder, hvis man gerne vil købe af en person, men ikke ved hvor personen befinder sig, kan man jo altid smide en PM.
"Som nævnt er det kun medlemmer der kan se kort og profil, så hvad man skriver på sin profil under landsdel er kun for medlemmer. Hvad man skriver under Lokation kan også gæster se ved siden af indlægget.
Jeg tror at det er langt mere sandsyndligt at det er folk som "kommer" forbi (og hører hanegal/gokken) end folk som decideret går ind og opretter sig og planlægger at hente høns/ænder et ganske bestemt sted."
Jeg tror desværre bare der er nogen der kunne finde på og lave en profil, DFF er jo godt udbredt nu, så hvorfor ikke? og det er jo ikke fordi det er svært og lave en profil med falske oplysninger, bare for og tjekke profiler.
Jeg siger ikke der ER nogen der gør det, og det HÅBER jeg sandelig ikke der er, men man kan sku ikke være for sikker, og kanon respekt til jer som fastholder og beholde pilen, men jeg tør bare ikke, hvis folk vil vide hvor jeg bor pga salg/køb evt. så kan man altid fange mig på en PM.