Hej
Jeg har 5 silkekyllinger gående hos en skruk. 3 dværge og 2 store. I går aftes da jeg gik ud for at se om alle var kommet ind så jeg at to af dværgsilkerne stadig stod under huset så jeg tog dem og ville sætte dem ind, men så opdagede jeg noget mærkelige med den ene. Dens hovede sad helt forkert og den kunne ikke holde balancen og gik baglens. Hovedet lå helt ned på siden og det så meget mærkeligt ud. Jeg holdt så lige lidt øje med den, men satte den så ind under skrukken til de andre og så i morges da jeg lukkede dem ud så det først ikke ud som om at den havde det spor bedre så jeg tog den op og holdt dens hoved lidt oppe, og så blev det der sandelig!

Så gik den normalt rundt, men så pludselig skete det igen. Den lagde hovedet ned på siden igen og kørte det sådan mærkeligt rundt og faldt så om på ryggen, men efter noget tid rettede den sig op og fulgte de andre.
Siden har den hele dagem gået rundt med de andre helt normalt og været mindst lige så frisk som de andre, men den går hele tiden og med hovedet en meget lille smule på skrå og det er til den samme side hele tiden, men ellers er den frisk. Når man tager den op læger den dog hovedet helt ned på den ene side igen.
Hvad kan der dog være sket? Kan den klare det? Skal jeg bare lade den leve?
Synes godt nok at jeg er lidt uheldig lige for tiden. Først en hane som mister stemmen og så nu en kylling der fejler noget