Jeg ved ikke hvad det hvide er, men det ser godt nok mærkeligt ud! Jeg tror de forreste sår med blod er et "almindeligt" sår fra hak, fordi han har skrabt sig på hegnet eller andet...
Jeg synes du skal væde 2 totter vat med klorhexidin og duppe først det hvide med den ene tot (på begge sider) og så de andre sår med den anden tot. Når det er tørt (du skal lade det tørre af sig selv, så virker det bedst), så smører du det hvide med lamisil. Og gør det to gange dagligt til det er i god heling.
Klorhexidin er bakteriedræbende og når bakterierne er væk fremmes svampevækst, så derfor synes jeg du skal gøre begge dele på én gang (svampeangreb er nemlig ofte også inficeret med bakterier) og så skal du ikke gøre det ene eller det andet en uge, før du kan se om det virker.
Ellers tænker jeg at det hvide kan være dødt væv... Måske her han fået klemt kammen (evt. inden du fik ham, du har ikke haft ham så længe, vel?). Selvom det er dødt væv, så er det vigtigt med klorhexidin for ikke at få yderligere infektion (og lamisil skader ikke)...
Lad os høre hvordan det går! Og held og lykke med ham