Meeen der er jo selvfølgelig dem som synes at alt over 25 km. er laaaangt .... og så er der også dem fra Sjælland,som synes at der er laaaangt til Lolland, men som samtídigt spørger "kommer du nogengange til Sjælland, for så må du godt tage hønsene med "
Hmmm jeg vil vove at påstå at der er lige langt.
Se det har jeg læst fra din hånd nogle gange, og til det vil jeg sige, at når man har små børn, så ER alt over 25 km langt!!! Dermed ikke sagt at man ikke kører det, men det ER altså bare noget nemmere og mere overskueligt med de dér "svip-ture" man kan tage, når man ikke skal have alt til at passe ind i familielivet, og ikke behøver at tage hensyn til spisetider og sengetider

Det kan jeg da huske fra da vi ingen børn havde

Jeg havde som skrevet min 2-årige med i går, og der skulle da planlægges noget mere, end hvis jeg bare havde været mig. Der skulle både tænkes på bøger, madpakke, drikkelse, bleer, middagslur osv., så ja...det var/er noget helt andet, end da vi ikke havde børn. Men en hyggelig tur, dét var det!

Derudover synes jeg ikke der er DET MINDSTE galt med at spørge om man indimellem kører til Sjælland/Jylland! :p Så sent som i forgårs var der en fra Jylland som var vældig interesserede i mine wyandotter, og som spurgte om jeg skulle til Jylland i nærmeste fremtid. Det skulle jeg så ikke, hvilket var ærgeligt, for det havde da været skønt for os begge, da han kunne spare tid og mange penge, og jeg kunne få solgt mine høns

Ja, der er lige langt, men hvis sælger alligevel tar' turen, er der da ingen grund til at begge skal køre