@Wanda
Ja, de er skønne og de skal nok blive fine, når pandelokken på den sorte igen vokser o.s.v.Jeg er lidt ked af, at den er klippet af. De er 1½ år gamle nu, så til foråret kan vi så begynde med at lære dem lidt trækken for vogn.De er jo hurtigere udviklet end de store heste. De begynder at falde godt til, vrinsker når de ser os, påstår at de ikke har fået et gram mad idag o.s.v.
De har ikke været ret meget i hænder, men vil gerne, især den sorte. De insisterer dog på, at de skal være sammen, især den røde Amber er meget afhængig.
Den ene af vore treårs arabere Sami, var henne at hilse på, fantastisk at se at de små med lethed vil kunne stå under maven på den, stadigvæk med meget luft til loftet

. Sami blev ret forbavset for hun var overbevist om at Viben igen, igen blot havde en "ildelugtende" tyrekalv, det var sjovt at se hendes reaktion, da hun fandt ud af at det var små heste!!!
Hele foråret og sommeren har jeg brugt alt for meget tid på alt det kyllingehalløj for at få oparbejdet noget avlsmateriale, det skal jeg ikke til næste år, må indrømme, at jeg nu glæder mig til at få slagtet ud og få normale tilstande igen herhjemme og komme til at dufte lidt mere af hest.
VH og Tak for din interesse Gunni.