Tja, har ikke hørt det ret tit, men vil så også sige at jeg for præcis 1 år siden spurgte om det samme

Man bekymrer sig jo om de små...
Måske hvis man har en yderst agressiv hane ell noget? Der er jo selvfølgelig ingen garantier når man har med dyr at gøre, men med min hane som er en wyandot (det mest godmodige dyr jeg nogensinde har set) er der absolut ingen problemer, tværtimod er han med i opdragelsen, og hjælper med at finde føde til de helt små. De gange de bliver for kække, får de et (meget blidt) gog i nøden, så de selvfølgelig lærer om hakkeorden.
Derimod som Danni skriver er det hønerne der er værst. Jeg havde 2 skrukker på samme tid og den ene tog gladeligt imod alle 30 kyllinger, hvorimod den anden hakkede ud efter ell ligefrem jagtede dem der ikke lignede dens egne. Derfor er det (synes jeg) også vigtig at de har et helle hvor større høns ikke kan komme ind.
Og så har du jo også mutter skruk, som nærmest udvikler sig fra det blideste "lam" til en dræber maskine når hun får kyllinger

Hun kan godt holde det værste væk.
Men som jeg skrev før, er det jo altid bedst lige at holde øje med om alle opfører sig ordentligt når der kommer nye til...
Held og lykke Hanna Marie