Tak for alt jeres støtte. Vi har lige begravet Sussi, jeg fandt hende bag hønsehuset. Hun har fået blomster og fløjtespil med på vejen til hønsehimmelen.
Nu har jeg samlet alle dyrene ind og en ting undrer mig hønen og to kyllinger lå bag hønsehuset som står op ad mit hus, der er vel ca 15 cm imellem. de var delvist forsøgt at blive begravet med jord.
ydermere fandt jeg en godt dækket af jord ovre under hækken. Hvilket dyr dræber en hel flok og begraver noget af byttet???
der er vel 3 eller 4 kyllinger der er helt væk.
Jeg har lidt svært ved at se hvor de er bidt, enkelte har fået benet revet lidt af, men ellers er der kun et par stykker der har store huller og det er på kroppen. fælles for alle er dog at de ligner nogen der har brækket halsen.
Jeg er bare så ked af det, havde sådan håbet at jeg kunne starte min hønseudstillingskarriere iår.... men nu er både forældredyr og kyllinger væk... har kun en enkelt maran høne tilbage af de kobberfarvede.
Marianne: jeg har 1.1 brahma en maranhøne, den lille kochin, Lulu-lavben, Leo, christine og to krydsninger.
Så er der jo nogle marankyllinger jeg har fået af Danny, men de er blandingsfarver så ikke udstillingsegnet og i øvrigt også kun godt 14 dage gamle.
Lige nu overvejer jeg om jeg skal sadle helt om... skal jeg forsøge at få nye maraner, eller skal man prøve helt nyt...men pt gider jeg slet ikke anskaffe mig flere dyr.... det er ikke sjovt at miste så mange på så kort tid og slet ikke på denne måde det er sket i nat.