jeg har en kylling gående, som er 9 dage gammel.. Hønen fik kun den ene.
Den ser sund og rask ud.. men.. den er altså ikke som de andre!!
Den står meget tit, og glor.. og pipper meget.. moren kan faktisk gå lige hvorhen hun vil, uden at kyllingen følger efter. Når hun finder noget godt at spise, syntes jeg ofte alle kyllinger spæner hen, for at få en bid.. men ikke den her.. den står bare..
Den æder godt, for dens mikroskopiske kro er altid helt fuld og bulene.. men det virker ikke som om den vokser?? den ser stadig ud til at være lige så lille som den var da den klækkede, bortset fra den er ved at få fjer på vingerne. moren klukker hele tiden,.. ikke den der kluk lyd, mere den der stress kluk.. det er til at få flip af.
Alle de andre høns og kyllinger, har været helt tæt henne på den lille kylling.. og stirret den lige ind i hovedet.. og hvor de fleste kyller, plejer at få et gok, stirre de bare på den her, og vender om og går!!
Det virker næsten som om den her kylling lever i sin egen verden!! den er løber ikke rundt og udforsker.. den står bare og glor, pudser sine fjer og pipper.
er min kylling mentalt forvirret? kan en kylling være det?? og hvad gør jeg med den?? Jeg har en høne hvis æg klækker nu.. Anne Vibeke gav mig den ide, at jeg lagde den under hende, fordi den så fik lidt mere tid i "vuggestuen". Men kan man det?? med en kylling så gammel??