Julie, jeg synes alle mine kuld på nær et enkelt er klækket meget sent i år, så jeg ville give den en chance. Du skulle kunne høre kyllingerne banke/skrabe på skallen og også høre dem pippe det sidste døgns tid inden de klækker. Prøv at holde et af æggene op til øret og lyt godt efter.
Du kan også prøve at lægge æggene i lunt (38o) vand, her skal du være 110% sikker på, at der ikke er hul på dem! Ofte vil man kunne se æggene vippe/hoppe pga. af kyllingens bevægelser, men der kan sagtens være levende kyllinger selvom æggene ligger stille. Hvis du lægger dem i vand, skal du ikke tørre dem, men bare lægge dem under skrukken, mens de er våde.
Endelig kan du tage en cykel- eller lommelygte, gå ind i et mørkt rum og holde ægget i den cirkel din tommel og pegefinger danner, og så lyse nedefra med lygten, men sådan at du ikke ser lyset direkte, så kan du se om der er noget i ægget, blanke æg vil se helt lyse ud, æg tæt på klækning vil have en ret stor luftblære og resten vil være dækket af en mørk skygge, og du kan endda være heldig at se skyggen bevæge sig.