vi har 2 MEGET fugleglade og sultne katte og der er ræve i området. Vi bor på den ene side af en inddæmmet fjord, og der hvor vi har købt vores kyllinger, ja det er lige ovre på den anden side - eller faktisk nede i bunden, men det kan gå ud på et

De har MANGE års erfaring, der hvor vi fik kyllingerne, og de har overdækket med nylonnet med 10x10 masker (ca.). De fjerner det faktisk ved næste istandsættelse, fordi kravet er fjernet, og det ikke gør en forskel, siger de. Hvis dét net er godt nok til dem, er det også til os.
Faktisk anbefalede de nylonnet, hvis dyrene skal bruges til udstilling, for hvis de flyver op, skader nylonnettet ikke kammen.
vores hønsegård ligger mellem nyt og gammelt hønsehus, og kattene kommer altid over taget på det gamle, så min frygt er, at ræven kan finde på at gøre det samme. Han går dog ikke direkte igennem sådan et net, det er jo rimelig stærkt. Jeg kan lige se for mig, at han forsøger at hoppe ned fra taget, og så hænger han dér med et ben gennem hvert hul og kan hverken komme frem eller tilbage

(se mig lige stå og sige: Mikkel, si'
be' om at komme ned!!

)