Jeg har jo lige fået leveret min nye Octagon 40, som jeg har bestilt hjem fra England. Min største bekymring ved at købe en maskine fra udlandet, var hvis der var noget galt med maskinen..og desværre er der problemer med maskinen..
I starten gik det fint, og jeg puttede 42 orpington æg i den om aftenene..men om morgenen kunne jeg ikke forstå at temperaturen var steget lidt og luftcirkulations-rosetterne i låget ikke kørte rundt..i starten var jeg i tvivl om de skulle køre hele tiden, men har haft kontakt til andre fra forum med samme maskine..og selvfølgelig skal der være cirkulation på hele tiden..
Jeg har nu haft maskine slukket og startet et par gange, og i starten mens maskine varmer op, kører cirkulationen hele tiden,, først når temperaturen er oppe på de 37,8 grader,,ja så stopper den..
Hvad pokker er der mon galt med maskinen?
Måske en løs forbindelse..jeg overvejer at lade min elektriker se på den..Men sidste udvej kan jo blive at sende den retur igen..men så går de nok lang tid inden jeg ser maskinen igen,,og det er jo nu jeg skal bruge den..
æv æv..
vh. Rikke