Min sorte orpington har punkteret sig selv i æglægningskassen (gammel grøntsagskasse foret med halm hvor alle 9 høns lægger deres æg selvom der er to af slagsen

)
Spørgsmålet er så hvad jeg nu skal stille op med hende, for der er nok en vis sandsynlighed for at de øvrige høns på et tidspunkt bliver trætte af at hun permanent har slået sig ned i "fællesreden"

Jeg har 3 (4) muligheder:
1: Lade hende være og krydse fingre for at de øvrige begynder at bruge den anden kasse som står lige ved siden af.
2: Lukke hende ind til 4 marankyllinger på 9 uger (med kasse naturligvis). Hvis hun kommer ind til marankyllingerne vil hun have mulighed for at komme ud, men det er så i nabogården...
3: Lukke hende ind i et kyllingeaflukke i hønsehuset som er ca. 3-4 m2 stort, hvor hun kan ligge i fred i sin kasse, få sin egen mad og vand, men så ikke løbe frit ud i gården. Og kan jeg så lufte hende "på kommando" sidst på eftermiddagen f.eks.?
(4: Samme mulighed som ovenfor, men lade døren til kyllingeaflukket stå åben så hun reelt kan gå ud til sin sædvanlige flok, og de ind til hende, hvis hun/de har lyst. Men er der så ikke en risiko for at de alligevel generer hende eller at hun går tilbage til hvor hun lå før??)
Gode råd modtages!

Og kryds venligst fingrene, det er meget spændende!!!