Jeg har så store masker i mit net i hønsegården, at kyllinger let kan komme igennem, og sidst jeg havde en skruk med kyllinger, mistede jeg desværre en kylling til en kat eller sådan noget. Derfor ville jeg lave et skrukbur, som skrukken kunne gå i sammen med kyllingerne, indtil de var lidt større... Og det bedste er, at det ikke har kostet mig noget at lave det. Nettet var en rest vi havde liggende, pladerne var nogle jeg fandt gratis i DBA (ikke så kønne, men de virker fint til formålet

), brædder har vi en masse liggende af, skruer osv. var også noget vi havde liggende... FED fornemmelse!

Og så inden jeg tog hen til min veninde her til aften, var der hul på 2 af æggene, og da jeg kom tilbage for en halv times tid siden, var det ene næsten revnet helt...uh, hvor er det svært at lade være med at pille, men jeg klarede det!

Af 10 æg, er der nu 8 tilbage, efter et gik i stykker tidligt i forløbet...de er alle befrugtede, så jeg håber jeg får 8 kyllinger. Jeg fandt desværre en død kylling i går formiddags, som lå ude midt på gulvet, og skal osv. var bare VÆK!? Nogen der har et bud på hvad der mon har dræbt den? Mærkeligt at kyllingen stadig var der, men skallerne var væk?