De var her en times tid, og filmede en masse. Og jeg var fræk og tog også en masse billeder af dem!
De ville have mig til at gå hen og få slagtekyllingerne ud, men det var jeg ikke sikker på jeg kunne uden foder, og jeg er jo rimelig paranoid omkring at fodre under åben himmel, idet der er regler omkring disse ting

Men ud kom de, og de blev filmet og filmet...tror slet ikke jeg får dem ud igen, hvis ikke jeg har et kamera med nu

Nå, men reporteren spurgte hvorfor vi havde dem, hvorfor vi ikke ville spise almindelig mad, om det også var slemt med produktionen i Danmark, om ikke der ville mangle mad til fattige, hvis alle skulle lave deres egne slagtekyllinger osv. Og kender I det...efter de var gået, havde jeg bare en million gode svar, som irriterer mig at jeg ikke kom med!

Men fik da svaret ærligt og kan stå inde for mine svar

Det sjove var, at jeg skulle se et klip af den dér film, som Finn taler om, og den ville kameramanden have mig til at se INDE i hønsegården (

) på en bærbar, så reporteren, kameramanden og jeg, gik alle 3 ind under nettet og sad og så film på reporterens bærbare!

Og så ville reporteren have mig til at kommentere på filmen, mens jeg så den

Åh, glæd jer venner!

I kommer til at brække jer af grin i lårfede stråler!

Det gjorde manden og jeg næsten, da jeg fortalte ham hvor meget jeg ville græmme mig, når jeg skulle se det med min søster og veninde i morgen

(Vi har ikke tv

)
Nå, men det kommer altså i 22-nyhederne i morgen...så kan I græmme jer sammen med mig!

Men jeg kan godt ta' det!