Enig 
Ingen dyrlæger (eller andre) skal gøre sig til dommere over, hvordan vi prioriterer at bruge vores penge i forhold til vores dyr, så længe det ikke strider i mod dyrets tarv!
Omvendt skal der heller ikke lyde nogen fordømmende ord til dem, der vælger at aflive.
Nemlig!!!!
Mine dyr har krav på den behandling, som er til rådighed i dag, hvis de fejler noget. Mine dyr har første prioritet, når det er nødvendigt. En dyrlæge stiller sin viden til rådighed for sine kunder, men gider han ikke fjerkræ, fortæller det mere om ham/hende end mig..så finder jeg blot en anden, som får mine penge for respektfuld behandling af dyret.
Der er en anskaffelsespris for dyret, men den fortæller intet om dyrets værdi for mig.
Jeg har fuld respekt for andre, som prioriterer anderledes, hvis de ellers behandler deres dyr ordentlig, men mit hjerte bløder for dem, som af økonomiske årsager bliver nødt til at aflive, hvis behandling var mulig. Det må være frygteligt.
Hvis Hvide fortsætter med gummiæggene, må jeg forbi dyrlægen mht. P-sprøjte. Jeg kan desuden tydelig se på hende, at hun ikke bruger energi på at producere æg allerede nu. Hun er ved at blive ...tyk..det lille skind