Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns america.png

Nyeste

Forfatter Emne: Ej....læs lige disse spørgsmål/svar i DBA !  (Læst 3606 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Christina

• Passiv bruger
  • Alle burde have en 2-årig...
Sv: Ej....læs lige disse spørgsmål/svar i DBA !
« Svar #15 Dato: 04 Marts , 2010, 18:20 »
Jeg tror da ikke det er fordi I er gamle, at I ikke synes det er sjovt ;D :D (*l)

Det er nok bare vores forskelligheder :) Og mon ikke manden med annoncen synes det er lige så rart for ham, at nogen gider at aftage hans hestepærer, frem for at han selv skal køre dem væk? :)

Offline Danny Westh

• Passiv bruger
« Svar #16 Dato: 04 Marts , 2010, 19:31 »
Jeg tror mere at det er fordi at i er kvinder :D og som i selv skriver "gamle" kvinder ;)
Ofte lægger i mere i sådanne små bemærkninger end mænd gør. De fleste mænd tager pis på hinanden... Og gerne så ofte som muligt. Jeg kunne finde på at skrive nøjagtig det samme og synes stadigvæk at det er tårnhøj humor. Måske ville jeg ikke lige skrive det i en fremmed persons annonce, man stadigvæk...
Vi kan godt blive enige om at det ikke gavner annoncen men det skader da heller ikke.

Helt ærlig, at tilbyde folk at man kan komme og tømme ens kattebakke, 2 gange dagligt, og at det ca. bliver til en halv frysepose... Det er da noget af et tilbud :)
Hvis der er nogen der vil komme og tømme vores kattebakke, gerne 2 gange om dagen, så er de også meget velkomne.
Jeg har også et blebarn på halvandet år og hvis man gider at komme og skifte ham 2-4 gange om dagen så er man velkommen til det.
(og ja, jeg synes stadigvæk at det er sjovt)

Danny
« Senest Redigeret: 04 Marts , 2010, 20:39 Fra Danny Westh »
Himlen bør altid være blå!

GKV

• Gæst
« Svar #17 Dato: 04 Marts , 2010, 20:19 »
Altså, at det skulle være noget kvindeligt, at man ikke synes dette her er humor, kan jeg ikke tilslutte mig.

Selv har jeg i mine unge dage sejlet, jeg har haft forretning i Istedgade i 15 år, nej, nej ikke den slags ;D ;D og ellers har jeg været på fabrik hele mit arbejdsliv, så jeg kender skam godt til forskellige former for humor også den mandlige og mere grovkornede.

Dette her er chikane, man skriver svar i en annonce med en gang lo...plat på børnehavestadiet. Lad så det være, men at bringe det på et forum, med henvisning til, at det skulle være rigtig god humor, går over min ringe fatteevne, men det er der så meget der gør, må jeg indrømme.

VH Gunni.

Offline Danny Westh

• Passiv bruger
« Svar #18 Dato: 04 Marts , 2010, 20:43 »
Altså, at det skulle være noget kvindeligt, at man ikke synes dette her er humor, kan jeg ikke tilslutte mig.

Nej, det er jo klart... Du er jo kvinde.

så jeg kender skam godt til forskellige former for humor også den mandlige og mere grovkornede.

Netop her, siger du det jo selv.

Dette her er chikane, man skriver svar i en annonce med en gang lo...plat på børnehavestadiet. Lad så det være, men at bringe det på et forum, med henvisning til, at det skulle være rigtig god humor, går over min ringe fatteevne, men det er der så meget der gør, må jeg indrømme.

VH Gunni.

Ja, det er der åbenbart.

Danny

Offline Christina

• Passiv bruger
  • Alle burde have en 2-årig...
« Svar #19 Dato: 04 Marts , 2010, 20:44 »
Sjovt, som vi er forskellige på dette punkt, Gunni. Jeg kan jo godt se hvad du prøver at sige, men samtidig kan jeg bare ikke komme forbi det unægtelige faktum, at manden og jeg næsten græd af grin, da jeg læste det op! *g

Offline Danny Westh

• Passiv bruger
« Svar #20 Dato: 04 Marts , 2010, 20:45 »
Iøvrigt: De eneste 4 mænd der har skrevet i denne tråd, synes jo netop at det er et grin værd. (plus Christinas mand)

Danny

Offline Ankerine

• Passiv bruger
  • Verdens smukkeste fugl
« Svar #21 Dato: 04 Marts , 2010, 21:41 »
Endnu en gammel kones mening: Hvis annoncør og kommentator kender hinanden - ja så er det meget underholdende og fantasifuldt. Hvis de IKKE kender hinanden - så er det uforskammet.
2.17 Araucana, blå og blå/guldhalsede
1.2 Moskusænder
2.5 kaniner
2.1 katte af garage-oprindelse
1.0 labrador, gul, sød og tyvagtig
1.0 ulvegrå schæfer, træner til sherifstjerne
1.0 perfekt (næsten) ægtemand

Offline pilegaarden

• Passiv bruger
  • Erik
« Svar #22 Dato: 04 Marts , 2010, 22:15 »
Jeg opfatter det som en relativ harmløs spøg. Lidt a-la telefonfis i gamle dage, inden man fik 'vis nummer' funktion.
Og jeg tror ikke at annoncør og kommentator kender hinanden. Havde de gjort det var 4. indlæg (om kattelort) nok ikke kommet med. Der må jeg medgive at jeg også synes kommentarerne går over stregen.
Mvh
Erik Andersen

Offline Egon

• Bruger
    • Egonnyt
« Svar #23 Dato: 04 Marts , 2010, 22:16 »
Jeg må så hellere komme med min korte kommentar: Jeg er fuldstændig enig med Ankerine, Men jeg er jo også en ældre herre!
med venlig hilsen Egon Jensen - 0,2 dværg sussex i 2 farver - og en guldfasan hane.  www.egonnyt.dk

Offline JanR

• Passiv bruger
« Svar #24 Dato: 04 Marts , 2010, 22:21 »
ja det er da sjovt nok og sidde og læse når det er andres annoncer :)..
men var det min egen annonce så tror jeg sgu godt nok han havde fået en sviner <B
Og jeg syntes altså ik jeg er gammel ;)

Offline Andreas

• Passiv bruger
« Svar #25 Dato: 05 Marts , 2010, 12:03 »
Jeg kan sagtens se det sjove i det, men hvis det var min annonce, var jeg nok også blevet lidt sur...
Maraner i blå/kobber, splash og sort/kobber.

Offline Jane Berg

• Passiv bruger
  • Se også min hjemmeside : www.dog-speaker.dk
« Svar #26 Dato: 05 Marts , 2010, 21:00 »
Var det min annonce var jeg også blevet sur...
 men som læser af annoncen må jeg da le højt når jeg læser det.. det er sku humor, dog vil jeg sige det er grov humor i det at indehaveren af annoncen og "køberne" ikke kender hinanden..

men jo, jeg grinede...  :D den med kattebakken var da klart det sjoveste og muligvis også det groveste indslag..

men det er lidt at sammenligne med når nogen falder og slår sig.. vi griner men ved godt det er forkert..  :-\
Jane Berg.
1.1 Kochin
0.2 lyse sussex
0.1 brun new hampshire
0.1 gul sussex
0.1 Orprington
0.1 hvid skalborg.
0.1 sort batmann.
1.3 forskelligt farvede silker
0.0.1 wyandotter
1.0 Rottweiler.
1.0 IKKE hønsegal ægtemand.

Offline Stinne

• Passiv bruger
  • Sidste skud på stammen
« Svar #27 Dato: 10 Marts , 2010, 10:35 »
Jeg synes annoncen var sjov at læse som udenforstående, men var blevet pænt knotten hvis det var min. Dobbeltmoralsk - ja, men det er der jo så meget der er.

Jeg synes nu kommentaren "om sælger kunne lægge billeder ind af "lortet" - og gerne fra flere vinkler" var sjov. Helt ærlig - hestemøg ligner nok sig selv fra de fleste vinkler. Og ellers kunne "køber" jo tage det han syntes om, når han afhentede. ::)
Mange hilsner
Stinne

0.5 stor silke (sort, hvid og vildtfarvet)

Offline Marie-Louise

• Bruger
  • Ønsker Sussex-høns igen
« Svar #28 Dato: 10 Marts , 2010, 10:59 »
Ja, jeg kan altså også godt opfatte de som chikane - men på den anden side kan jeg altså også godt se det humoristiske i det... Undskyld, jeg griner...
Mange hilsner fra

Marie-Louise

Ønsker 0.4 Stor Sussex
6.0 egne børn og en meget flittig husbond

Offline KEW

• Bruger
« Svar #29 Dato: 10 Marts , 2010, 13:54 »
en helt anden sag er at hvis annoncøren opfatter det som chikane så har han jo muligheden for at melde det til DBA og profilen vil enten blive advaret eller smidt ud.

så om man her kan være nok så forarget så er det i bund og grund op til annocøren at gøre noget det kunne jo tænkes han selv sidder og griner
Hilsen Kenneth

0.2.0 Store Røde Silkehøns
1.4.0 Dværg Laksefarvet Faverolles
Formål med høns: hygge,æg,kød.