Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns america.png

Nyeste

Forfatter Emne: Nammenam  (Læst 2498 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Susanne

  • Gæst
Sv: Nammenam
« Svar #75 Dato: 16 Februar , 2010, 17:42 »
Helt enig i at Finn repræsenterer den ultimative kamp-metode. Det kan ikke gøres mere sobert! Og jeg er stolt over at være medlem af et forum, der er repræsenteret af en mand af denne støbning  /o

Samtidig har jeg et blødt punkt overfor unge mennesker, der kæmper med deres hjerteblod - og som selvfølgelig også (da de ikke har levet så mange år) har meget at lære!

(Alt for) mange har en ret lille fortåelse for problemstillinger, som ligger udenfor egen næsetips synsradius - og jeg blir altså så glad, når nogen gider at bruge kræfter på sager, som er større end dem selv.

De unge skal nok blive ældre og lære lidt mere om de demokratiske spilleregler - godt hjulpet af alle os, der løfter pegefingeren, når de træder forkert.

Andre unge (og voksne ) har travlt med ret "udvendige" værdier med sig selv i centrum - og jeg ved godt, hvor jeg finder mest genklang.

Offline Lene Kongstad

  • Bruger
  • Indlæg: 2 994
Sv: Nammenam
« Svar #76 Dato: 16 Februar , 2010, 18:27 »
Og her sidder jeg langt vaek og foelger op paa denne spaendende og desvaerre ikke saa opmuntrende traad.
Men en foelse sidder jeg tilbage med og det er stolthed over at der bevares saa fint og sorbert et sprog og tone. /o
Det er eller ikke saa ligetil naar det er denne slags der diskuteres. Klap jer selv paa skulderen forum medlemmer. I er bare gode  /o

Offline Christina

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 3 300
  • Alle burde have en 2-årig...
Sv: Nammenam
« Svar #77 Dato: 16 Februar , 2010, 19:42 »
Susanne, du siger det bare rigtig godt! :)

Og Erik, jeg vil give Lene ret i at specielt du skriver utrolig sobert, og gør rigtig meget for at bevare en god tone! Helt fantastisk dejlig læsning! /o

Offline pilegaarden

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 7 786
  • Erik
Sv: Nammenam
« Svar #78 Dato: 16 Februar , 2010, 22:39 »
Tak for de mange meningstilkendegivelser. Og selvom vi ikke alle er enige om det hele, tror jeg at det er lykkedes at få vendt et ømtåleligt emne godt og grundigt.

En slutkommentarer:

Selvom jeg i mine indlæg har agiteret (og voldsomt) for nødvendigheden af de handlinger Anima foretog sig, tager jeg grundlæggende også afstand fra; krænkelse af den private ejendomsret, krænkelse af ytringsfriden og fra kriminelle handlinger generelt (salg af æg og slagtefjerkræ i strid med gældende regler ;D , nej det s.. for småt).


 
Mvh
Erik Andersen

Offline Christina

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 3 300
  • Alle burde have en 2-årig...
Sv: Nammenam
« Svar #79 Dato: 16 Februar , 2010, 22:41 »
Hehe til det sidste! ;D

Men jeg tror ikke en eneste af os herinde, tvivler på at du grundlæggende er et helt igennem ordentligt menneske, af hvad vi kan læse os til herinde, Erik :)

Offline Katja

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 365
  • med grøn ægge kullllller
Sv: Nammenam
« Svar #80 Dato: 17 Februar , 2010, 10:08 »
Dejligt med alles holdninger, og ja dyr skal have det godt ingen tvivl om det.
Nu vil jeg ikke rode flere programmer ind i dette, bare en indskydelse: for der en ny kanal om landbrug, og i mandags så jeg et program om grise og kyllinge opdræt, og landmændene ville helst sælge i DK, men forbrugerne ville ikke give prisen for velfærds kyllinger, så alle blev solgt til England, det synes jeg er mærkeligt. De skulle have mere plads, de små kræ.
I behøver ikke kommenterer på dette, for så går tråden igen i en anden retning, det var bare en lille indskydelse.

he he melklister og så kører den i en helt anden retning
Katja Arkesteijn    
0,2 Vildtfarvede Araucana
1,0. Barnevelder
0,3 gråstribet dv. Maran   
0,2 industri økohøns
0,1 skånske blomster,
0,1 dv. wyandotter
0,2 løvehovede blanding kanin
0,1 islanske heste
0,1 børne pony
1 mand
1,1 barn