Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns america.png

Nyeste

Forfatter Emne: REDIGERET: Nybegynder har fundet svar  (Læst 3181 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Erling Rohard

• Passiv bruger
REDIGERET: Nybegynder har fundet svar
« Dato: 01 Februar , 2010, 21:51 »
REDIGERET: Har fundet svar  ::) stod der jo alligevel. Kan dog ikke lige slette denne besked.

Hej, vi skal til at bygge vores første hønsehus og har læst at Danmarks Fjerkræavlerforening for Raceavl har tegninger de kan tilsende for et beløb, og at man kan få en gratis brochure der viser hvilke man kan vælge imellem. Men på deres hjemmeside kan jeg ikke se noget der minder om den mulighed eller en form for mail-adresse... Kan nogen hjælpe?

Mvh. Erling
« Senest Redigeret: 01 Februar , 2010, 21:59 Fra Erling Rohard »
Erling Rohard
Har 6 sorte wyandottehøner

Offline hanegalgak

• Passiv bruger
Sv: REDIGERET: Nybegynder har fundet svar
« Svar #1 Dato: 01 Februar , 2010, 23:06 »
Tjae , hjælpe og hjælpe omkring Dffr´s huse , kan jeg ikke. Men puffe lidt til andre muligheder kan jeg ihvertfald !
Har i afdækket jeres fjerkræ "behov" - og det smitter , det smitter helt enormt at få fjerkræ , så husk for alt i verden at indoperere tanken : hmmm den der race kunne jeg da også!! godt tænke mig at prøve. Uha det er nemt at løbe tør for plads , bygge forkert , for lidt osv. Byg fremtidssikret.
Økonomien i byggeriet , sætter jo også klare rammer.    Tjek galleriet her på forum og google en masse på andre sprog.   Fantasien hjælper også godt på vej. Biblioteket og lån alle mulige fjerkræ bøger der , nogle af disse bøger indeholder også  t e g n i n g e r   på hønsehuse. Sådan en stavl hønsebøger , er da lige sagen denne vinter!
Håber jeg har puffet lidt til fantasien - velkommen forresten  ;D

dunhjernest
hanegalgak
Billeder ? Er det ikke noget børn maler ?

Offline Marianne Vedel

• Hønemor
  • Administrator
  • metacamkills.com
    • maran.dk
« Svar #2 Dato: 02 Februar , 2010, 07:07 »
Velkommen på forum, Erling  :D
Held og lykke med dit hønsehus, jeg er selv ved at få lavet nyt netop nu, men det er gået lidt i stå pga. vejret.
Du kan se billeder af det i mit galleri.
Der er også en beskrivelse i denne tråd:
http://fjerkrae.dk/prod/index.php/topic,7221.0.html
Mit hus er tegnet efter inspiration fra DFfR's hæfte, men jeg har ændret det, så det bliver, som jeg gerne vil have det.
Venlig hilsen
Marianne
❁◕ ‿ ◕❁
Dværgmaran i gråstribet, store maran i sort/kobber og blå/kobber samt splash, nogle "maraucana", 2.2 påfugle. 5 dejlige siameserkatte (sommetider også nogle killinger), et ukendt antal bier samt Sigurd og Vitus - to frække whippets.
Medlem af Marans Club France, Marans Club Deutchland, DFfR, Faxe Fjerkræklub.
Formand for Maranklub DK
www.maranklub.dk

Offline Finn Jensen

• Fjerkræ Forum er bedst
  • Administrator
    • Dansk Fjerkræ Forum
« Svar #3 Dato: 02 Februar , 2010, 07:41 »
Du kan ringe til dem, der står et telefonnummer på siden

Eller skriv til Willy Littau
http://fjerkrae.dk/prod/index.php?action=profile;u=51
"Først ignorerer de dig, så griner de af dig, så bekæmper de dig og så vinder du."
― Mahatma Gandhi