Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns america.png

Nyeste

Forfatter Emne: Nu må I lige heppe sammen med mig, for i morgen... Update #34 Billeder -bedre ;)  (Læst 6048 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Tanja S.B.

• Bruger
Hej Christina
Stort tillykke fjerboldene  <: Jeg kan godt forstå du er glad!  /o
Jeg ved ikke om det er pga. lyset, men din blå hane ser meget mørkere ud end min. Jeg har faktisk taget nogle billeder af min Günther den anden dag, men jeg har ikke lige fået tømt kameraet. Måske skulle jeg lige få klaret det og vejningen, så kan vi lige lave en lille orpe-tråd  ;D

Jeg er virkelig spændt på at høre hvad der kommer ud af de sættede, de ser sjove ud. Og hvem er ikke med på et eksperiment når de er gratis  ;D ;D

Jeg håber du bliver ligeså glad for dine, som jeg er for mine! Jeg synes orpington er den skønneste race og vores ældste søn er helt tosset med dem. Det er nok lidt ligesom med langhårede kaniner og langhårede kattekillinger, de er altså bare uimodståelige, sådan nogle dunkugler  *p

Kh. Tanja
Mvh. Tanja :)
Maran (sort-kobber og blå-kobber)
1,4 serama (børnenes)
+ diverse

0,1 kleiner münsterländer, 1,2 katte, 2,0 banditter

www.racefjerkrae.dk
www.orpington.dk
http://maranklub.dk

Offline Christina

• Passiv bruger
  • Alle burde have en 2-årig...
@Grethe: Tak :) Jeg synes også de er super dejlige! :D

@Tanja: Tak :) Jamen, han er meget mørk, og lige da jeg så det, tænkte jeg bare "glem det!" :) Men men men, jeg tror det er en fordel, når jeg sætter ham sammen med de spættede, idet der så forhåbentlig vil komme en lysere blå... Men hvis der ikke kommer det, så må jeg se om jeg kan få fat i en anden hane. De havde desværre ikke nogen sort de ville af med. Hønen er også meget mørk.

De er noget sky, men de har også været meget igennem de sidste dage. De er blevet "stoppet" ned i en kasse, kørt i bil, sat i et nyt hønsehus, og så ovenikøbet er de sat sammen i en ny flok...og så skal de også sættes sammen med silkerne om nogle dage :)

Og ja, det er lige det dér med at eksperimentere, når tingene er billige/gratis! Jeg betalte faktisk (hold fast!) kun 200,- for dem allesammen!!! Så brokker man sig ikke lige! :D

*b

Offline pilegaarden

• Passiv bruger
  • Erik
@ Christina
Dine spætter ser lidt pjevsede ud. Jeg håber det retter sig når de nye fjer kommer.

Hehe, det var altså ikke for at lave konkurrence, men jeg synes det var lidt sjovt at sammenligne.
Vi snakker så meget om andre racer, hvor størrelsen er faldende..

@ Børge
Hvad er det lige du har gang i her? Og så er det vel lidt unfair at sammenligne med Christina. Prøv med en af samme køn.

*g *g *g *g *g
Mvh
Erik Andersen

Offline Børge Bech Jensen

• Chicken rules
  • Bruger
  • Opdrætter af Norske Skovkatte
    • ShaggyTail's Norske Skovkatte
@Christina
Tillykke med dunboldene, øhhhh, det kan man jo næsten ikke kalde dem, de skal jo være firkantede....
Men tillykke alligevel.

Og det bliver jo spændende at følge, og se hvad det udvikler sig til.
Jeg var på Silkeborg udstilling i dag, og må nok sige, at jeg blev lidt forelsket i nogle dværg orpington i sort, de var bare skønne.
Med venlig hilsen
Børge Bech Jensen
ShaggyTail

1.5 Brahmaer, 0,3 Australorps, 4.9 Norske skovkatte + Rie, som er faldet for dem alle.

Offline Christina

• Passiv bruger
  • Alle burde have en 2-årig...
Hehe, ja de er lidt ynkelige at se på, de madammer! :D

Nå, men jeg fik vejet hanen og den ene høne, og jeg er noget overrasket må jeg sige! Men det opretter jeg lige en tråd om ;)

Offline liski

• Passiv bruger
Jeg tror på de spættede, de har noget godt i sig, ser det ud til.  *h *k
Venlig hilsen
Lise Kirk

0.2 Lys Sussex, 0.1 dansk svensk gårdhund, 1.1 meget livlige katte, 1 ægtemand amerikansk