Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns america.png

Nyeste

Forfatter Emne: Nu må I lige heppe sammen med mig, for i morgen... Update #34 Billeder -bedre ;)  (Læst 6018 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline pilegaarden

• Passiv bruger
  • Erik
Som Orp-ejer glæder jeg mig også til at se nogle skarpe billeder af disse dejlige høns i andre farver end min egen gule.

Tillykke med dem. Jeg er sikker på at du bliver meget glad for dem.
Mvh
Erik Andersen

Offline hanegalgak

• Passiv bruger
Tillykke Christina.
Og mange tak fordi du har taget os med igennem hele processen , det har været lærerigt for mig !
Må nok sige de der spættede er flotte , tænk engang i marts måned , efter havens bedste støvbad og i solskin woauuw  ;D

Halååå forår - hvor er duuu ?

dunhjernest
hanegalgak
Billeder ? Er det ikke noget børn maler ?

Offline Marianne Vedel

• Hønemor
  • Administrator
  • metacamkills.com
    • maran.dk
Tillykke Christina, jeg glæder mig til at se dem i dagslys.  /o
Venlig hilsen
Marianne
❁◕ ‿ ◕❁
Dværgmaran i gråstribet, store maran i sort/kobber og blå/kobber samt splash, nogle "maraucana", 2.2 påfugle. 5 dejlige siameserkatte (sommetider også nogle killinger), et ukendt antal bier samt Sigurd og Vitus - to frække whippets.
Medlem af Marans Club France, Marans Club Deutchland, DFfR, Faxe Fjerkræklub.
Formand for Maranklub DK
www.maranklub.dk

Offline liski

• Passiv bruger
Hvis billederne er taget med en mobil i et mørkt hønsehus, synes jeg der er fantastisk gode.  Det er ingen nem sag  ;D
Venlig hilsen
Lise Kirk

0.2 Lys Sussex, 0.1 dansk svensk gårdhund, 1.1 meget livlige katte, 1 ægtemand amerikansk

Offline Christina

• Passiv bruger
  • Alle burde have en 2-årig...
Tak for jeres søde ord :) Her er lige lidt bedre billeder, dog stadig taget med mobil, beklager meget. Har lige haft vand i hele stuen pga. sprængt vandrør, og kulde i store dele af huset, fordi røret var det der kørte fra pillefyret ::) Godt man også har brændovn ::) Jeg er SÅ glad for at have haft kursusdage i går og i dag, så jeg ikke stod i alt det her med dagplejebørn!  :-\ Så bedre billeder kommer nok en anden gang, når jeg lige er i stødet ;D

« Senest Redigeret: 29 Januar , 2010, 13:18 Fra Christina »

Offline Christina

• Passiv bruger
Og så lige de sidste. Som sikkert er svært at skjule, så er de spættede ikke for kønne pt. :D

Nogen proffer, som har kommentarer? :)

Offline Louise S.

• Passiv bruger
  • Multi-kulti hønsegård med plads til hybrider
De er da skønne, selvom den spættede ser ud som om den har været en tur gennem photoshop - den mangler helt den terningeformede krop. Men den bliver da helt sikkert fin, når fældningen er overstået  ;D

Tillykke med tehætterne  /o
De bedste hilsner fra Louise

0.3 Skånske Blomsterhøns
2.1 Kobberfarvet Maran
0.2 Isa Warren
1.1 Bullmastiffer  <.  <.

Offline Børge Bech Jensen

• Chicken rules
  • Bruger
  • Opdrætter af Norske Skovkatte
    • ShaggyTail's Norske Skovkatte
Jeg kunne godt tænke mig, hvis du kunne veje hanen, og evt en af hønsene.
Så vil jeg prøve at få gjort det samme her i weekenden..
Med venlig hilsen
Børge Bech Jensen
ShaggyTail

1.5 Brahmaer, 0,3 Australorps, 4.9 Norske skovkatte + Rie, som er faldet for dem alle.

Offline Christina

• Passiv bruger
@ Louise...jeg håber sådan de vokser sig til og bliver fine! MEN...jeg fik faktisk begge de spættede gratis med... (:o !!! ) De var SÅ søde derude, og ville ikke ha jeg kom hjem med noget jeg blev ked af...god service, hva?! *h

@Børge...må lige se at få det gjort! Hvem har mon den største hane?! ;D

Offline Rixen

• Passiv bruger
Jeg vil også være med til orpingtonvejningen ;D vh. Rikke
Mvh. Rikke

3.6 Guld/sortbåndet Brahma, 1.9 Gul Orpington, 3,7 blå/splash/sort Orpington, 1.4 Hvid/sort(blå)Columbia Brahma, 1.4 lys sussex, 1.4 Grågæs m. toulouser, 2.4 Rouenænder.

hoejberg

• Gæst
Tillykke med de nye fine høns <M

Offline Børge Bech Jensen

• Chicken rules
  • Bruger
  • Opdrætter af Norske Skovkatte
    • ShaggyTail's Norske Skovkatte
Hehe, det var altså ikke for at lave konkurrence, men jeg synes det var lidt sjovt at sammenligne.
Vi snakker så meget om andre racer, hvor størrelsen er faldende..
Med venlig hilsen
Børge Bech Jensen
ShaggyTail

1.5 Brahmaer, 0,3 Australorps, 4.9 Norske skovkatte + Rie, som er faldet for dem alle.

Offline Rixen

• Passiv bruger
Ja den er jeg med på .. bare det ik er mig som skal vejes *f
Mvh. Rikke

3.6 Guld/sortbåndet Brahma, 1.9 Gul Orpington, 3,7 blå/splash/sort Orpington, 1.4 Hvid/sort(blå)Columbia Brahma, 1.4 lys sussex, 1.4 Grågæs m. toulouser, 2.4 Rouenænder.

Offline Christina

• Passiv bruger
Annette: tak :)

Hehe, skal nok få dem vejet! :)

Offline G. Lausen

• Passiv bruger
  • Grafitti :)
Hej Christina,
jeg synes du kommer rigtig godt efter det med billederne og selvom de spættede ikke er helt perfekte... så vinder de nu meget på det sidste billede her - held og lykke med dem! dejlig læsning :)

mvh
Grethe
venlig hilsen
Grethe

1,0 Australtorp Kong Hans :-), 1,0 Araucana Grafitti :-D , 0,5 austalorps, 0,5 gul columbia sussex, 0,4 hvid-sort columbia sussex, 0,1 maran, 0,1 maranbland,, 0,2 grünleger, 0,9 araucana
1,0 mand (der ikke har pip)
1,0 Labrador (Labbe)
1,0 Foxterrier (Bølle)