Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
america.png Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns

Nyeste

Forfatter Emne: Kastilianer?  (Læst 13629 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline pilegaarden

• Passiv bruger
  • Erik
Sv: Kastilianer?
« Svar #15 Dato: 01 Januar , 2010, 20:19 »
Nææ.
Mvh
Erik Andersen

Offline Mikkel Schmidt

• Passiv bruger
« Svar #16 Dato: 01 Januar , 2010, 20:43 »
Altså altså Wanda :D...

Den dag der kommer en pige i mit liv skal du være den første fra forum der får det af vide, men Stiig og jeg er altså venner, og det er ingen Stiiiiiiiine :D..

Desuden har jeg fået læst lidt på linket, og det ser da rigtig spændene ud, og lyder også grov fint ;)
Hilsen Mikkel
2.4 sølvhalset landhøns.
0.7 blandede høns af mange forskellige racer.

Offline Stinne

• Passiv bruger
  • Sidste skud på stammen
« Svar #17 Dato: 02 Januar , 2010, 11:50 »
Øh, nej. Selv om du godt nok skrev det med lidt for mange i'er og et n for lidt, så er jeg godt nok afsat  - og i øvrigt også aaaaaaalt for gammel til dig, Mikkel  ;)
Mange hilsner
Stinne

0.5 stor silke (sort, hvid og vildtfarvet)

Offline Wanda

• Passiv bruger
  • Forkælede høns lægger bedre æg :)
« Svar #18 Dato: 02 Januar , 2010, 11:59 »
Altså altså Wanda :D...

Den dag der kommer en pige i mit liv skal du være den første fra forum der får det af vide,

Jubiiiiiiiiiiiiiiiiiii :) 
Wanda
1.2 Blåguldbåndet brahma
0.5 blandings trunter.

Offline Rasmussen

• Passiv bruger
« Svar #19 Dato: 02 Januar , 2010, 21:50 »
Hej Mikkel

Du er jo en ung avler med smag så selvfølgelig vil du med tiden få dig nogle Brahma,men hvilken farve kan jeg friste dig med? her et gæt

Brahma hilsner Jesper
mvh Jesper

Offline Rasmussen

• Passiv bruger
« Svar #20 Dato: 02 Januar , 2010, 21:52 »
Hmm eller er du mere til muskel farver

mvh Jesper

Offline pilegaarden

• Passiv bruger
  • Erik
« Svar #21 Dato: 02 Januar , 2010, 22:02 »
Han er utrolig smuk Jesper.
Er det din egen eller et 'modelfoto'?
Mvh
Erik Andersen

Offline Rasmussen

• Passiv bruger
« Svar #22 Dato: 02 Januar , 2010, 22:16 »
Han er en bror til en af mine  /o Jeg lover skal nok tage nogle fotos af mine dejlige bamser her på Sjælland eller også kan du komme og besøge mig og se på hvad jeg går og laver her på Sjælland.Jeg har faktisk billeder af mine egne(mange)men et ikke så ferm til at sætte dem ind  :) Måske kan du eller en anden hjælpe mig  /o

Ja Guld-blå båndet er smukke .Jeg har 4 dejlige damer men hanerne er jeg ikke tilfreds med  (okay er super kritisk) Hvis jeg ikke finder en hane der er af top kvalitet bliver de nød til at komme på hold med min BSO.

Mange hilsner Jesper

Det foto på min avatar er min gamle avlshane 96 point i Tyskland suk savner ham meget.
mvh Jesper

Offline pilegaarden

• Passiv bruger
  • Erik
« Svar #23 Dato: 02 Januar , 2010, 22:19 »
Ham på din avatar er også m e g e t flot og imponerende.

Hvilken del af indlægning af billeder volder problemer? Sig frem og jeg (og sikkert også andre) er klar til at prøve at løse opgaven.  :)
Mvh
Erik Andersen

Offline Rasmussen

• Passiv bruger
« Svar #24 Dato: 02 Januar , 2010, 22:22 »
Jeg tror det hele ,kan sende dig nogle du kan sætte ind på en tråd .

Mange hilsner+tak Jesper
mvh Jesper

Offline Wanda

• Passiv bruger
  • Forkælede høns lægger bedre æg :)
« Svar #25 Dato: 02 Januar , 2010, 22:28 »
Han er en bror til en af mine  /o Jeg lover skal nok tage nogle fotos af mine dejlige bamser her på Sjælland eller også kan du komme og besøge mig og se på hvad jeg går og laver her på Sjælland.Jeg har faktisk billeder af mine egne(mange)men et ikke så ferm til at sætte dem ind  :) Måske kan du eller en anden hjælpe mig  /o

Ja Guld-blå båndet er smukke .Jeg har 4 dejlige damer men hanerne er jeg ikke tilfreds med  (okay er super kritisk) Hvis jeg ikke finder en hane der er af top kvalitet bliver de nød til at komme på hold med min BSO.

Mange hilsner Jesper

Det foto på min avatar er min gamle avlshane 96 point i Tyskland suk savner ham meget.

åhhhhhhhhhhhhh min farve altså :) :) sælger du æg selvom  du ikke er helt tilfreds med hanerne??? Jeg kan godt lade være med at sladre om hvor de kommer fra ;) min campingvogn ville altså godt kunne have 1.3 i den farve :) Er der nogen her i jylland der har dem i den farve Jesper?
Wanda
1.2 Blåguldbåndet brahma
0.5 blandings trunter.

Offline pilegaarden

• Passiv bruger
  • Erik
« Svar #26 Dato: 02 Januar , 2010, 22:43 »
Uforskammet. Jeg blev pludseligt og uden varsel smidt af Forum, så jeg måtte logge på igen. Nå pyt med det.

Omkring billeder. Har ikke noget mod at lægge ind for dig men det ville da være rarere hvis du selv kunne. Og det er relativt simpelt.

Du skal sikre dig billedet du vil lægge ind ikke er for stort. Det tjekker du ved at gå ind på din PC hvor billedet ligger. Du behøver ikke åbne det men blot føre muse-pilen hen over. Så skulle der gerne komme en lille boks op med lidt info om billedet. Det kunne være navn, dato og størrelse. Siger den et tal større end 528 kbit, er der nok behov for at reducere størrelsen. Hvis du nu dobbeltklikker på billedet med venstre musetast skulle det gerne lukke op i et stort vindue.
I dette store vindue skulle du gerne have en funktion der hedder 'rediger billede'.
Den funktion trykker du på, og skulle nu gerne få mulighed for at reducere billedet. Når dette er gjort skal du trykke save (du har nok et diskette ikon i øverste bjælke du kan trykke på). Inden du går videre, træk lige muse-pilen ind på billedet, så skulle du gerne få en lille boks op igen med information om billedet. Hvis størrelsen nu er under 528 kbit, kan du gå videre.

Så går du ind hvor du gerne vil lægge billedet. Strengt taget burde det foregå under 'Testrum', men jeg er sikker på at andre bærer over med os hvis vi prøver her.

Nu trykker du 'Svar' på normal vis. Skriver evt lidt tekst. Under den svarboks du skriver i står der '+ Øvrige funktioner'. Den trykker du på. Under Vedhæft:
trykker du på 'gennemse' og finder det billede du netop har tilpasset i størrelse.

God fornøjelse. Og sig til hvis noget driller. Og prøv endelig nogle gange, øvelse gør mester.
« Senest Redigeret: 02 Januar , 2010, 22:49 Fra pilegaarden »
Mvh
Erik Andersen

Offline hanegalgak

• Passiv bruger
« Svar #27 Dato: 02 Januar , 2010, 22:54 »
Du har da lagt flere billeder ind end jeg har  ;D   Det er da kun blevet til kalkuner i sneen ! Håbet var da at min dejlige Houdini skulle danne debut - men sådan skulle det ikke være  :D
Hvad med et billede eller to af de kastilianere - Mikkel ?????
Billeder ? Er det ikke noget børn maler ?

Offline Rasmussen

• Passiv bruger
« Svar #28 Dato: 02 Januar , 2010, 23:10 »
Hej søde Wanda

Jeg er den eneste der har de guld-blå båndet Danmark  :'( Lestat vil blive sat i sving i år af mig ,Denne farve skal bare forblive i Danmark..Det tog mig mig 4-6 måneder at få den hjem igen,og de må bare skal forblive i Landet.Jeg håber vi kan blive et par stykker der vil avle denne farve i Danmark i 2010.

Brahma hilsner Jesper 
mvh Jesper

Offline Mikkel Schmidt

• Passiv bruger
« Svar #29 Dato: 03 Januar , 2010, 10:06 »
Stinne: Ja, mon ikke at din mand ville blive lidt sur ;)?

Jesper: Den sidste er klart den der tiltaler mig mest af de to ;).. Kan man ikke få dem i sådan en sølv eller hvid variettet? Ved ikke om der er en der måske hedder birkefarvet? ???

Jan: Jeg skal prøve at kigge efter et billede ;)
Hilsen Mikkel
2.4 sølvhalset landhøns.
0.7 blandede høns af mange forskellige racer.