Idag ser den altså bedre ud

Der er ligesom kommet noget hals på den og for første gang så jeg den give fjerpragten en ordentlig omgang. Gu´ve om den alligevel har haft et fremmedlegme siddende i halsen.
Ankerine, mine høns er jo også hybrider, men de er jo kun 20 uger og er produkseret til videresalg og ikke til industrien. Derfor er næbbet også helt normalt. Men de har jo sikkert ikke sådan været i "kærlige hænder" som Jeres avl. Jeg ved ikke om det er derfor de ikke rigtig har fundet interesse for alt mit grønne affald til dem, eller om det gælder for alle. Jeres har jo også nogle gamle høns at kopiere det har mine ikke. Meen jeg tror det kommer. De skraber og piller i jorden og smager ligesom på alt. Det skal nok komme. (Det var lige et sidespring)
Danny, det der med at gå i seng med de andre, har den også fundet ud af. Her til aften skulle jeg lige se om den var lukket ude og sad alene i et hjørne i hønsehuset. Der mødte mig det skønneste syn! Jeg har 2 redekasser til damerne. I den ene havde 3! damer fået skubbet sig på plads og i den anden 2. På pinden sad én mutters alene og det var ikke den "måske syge".

Det så rigtig sjovt ud.
Iøvrigt, Danny, havde jeg besluttet mig for, at selvom jeg kun har haft dem i 5 dage, så vil jeg tage 2 nye høns med hjem, hvis jeg afleverer den ene tilbage. Bare lige så de kunne være 2 til at møde gruppen.
Nu må vi se. Den har rettet sig meget, så der er tid endnu til mandag, hvor jeg beslutter mig for dens skæbne...