Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns america.png

Nyeste

Forfatter Emne: Jubiii! nye høns på vej!  (Læst 2307 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

karina dj

• Gæst
Jubiii! nye høns på vej!
« Dato: 25 ſeptember , 2009, 10:14 »
Jeg har haft 3 dværgorpingtoner et par år nu, og formålet med dem var at de skulle lægge lidt æg seføli...men osse at de gerne skulle blive skruk.

Det er så kun den ene der har bidraget med skrukkeriet, hvorefter hun forlod sine kyllinger da de var 14 dage  /d Hun lå død i haven for kort tid siden...så jeg er nu tom for skrukdamer, eftersom de 2 andre aldrig har vist den stiveste interesse i at lægge sig nogensteder  :-\

Nu har jeg så bestilt 2 dværgkochiner hos Kurt som er formand for fjerkræene her på øen, og håber jeg kan hente dem inden længe. Han skulle lige se hvad han kunne undvære  ;D Så jeg glæder mig til at udvide flokken med høns der har "poter"... Så er jeg oppe på 4 racer foruden hanepanemixet... og så skal der dælme laves kyllinger til foråret... Jubiii!  /o

Jeg glææææder mig...hver gang der kommer nye dyr til gården er det bare en fest!  :D

Offline Storm-Olsen

• Passiv bruger
Sv: Jubiii! nye høns på vej!
« Svar #1 Dato: 26 ſeptember , 2009, 14:48 »
Hønsefeberen racer nok på Bornholm :D
Tillykke med dem Karina. De er bare så nusere sådan nogle!

karina dj

• Gæst
Sv: Jubiii! nye høns på vej!
« Svar #2 Dato: 26 ſeptember , 2009, 16:56 »
Tak tak!

Jo den raser den feber...osse inden for dem med meget lange ører  ;)

Jeg bli'r ikke feberfri foreløbig, går nemli ind for mangfoldighed  :D glæder mig til at se hvad jeg ellers kan udvide med... der skal jo være lidt forskellige kanaler i "fjernsynsstuen"  /o