Kære alle!!
I må hjælpe mig - jeg ved ikke om det her er et problem, men det var i hvert fald en meget speciel oplevelse.
Jeg lå i dag på vores trampolin sammen med min labrador og kiggede på vores høns (vi har ikke lige en havebænk op af volieren) Nå, men altså... hønsene de "gamle" barneveldere, primadonnaen og de helt nye dotter trisser rundt, kratter i flis og bladgulvet og så gør den ene barnevelder et mindre(?) udfald mod den sorte dotte og får fat i 2 fjer - sådan hiver dem ud med næbet .... nå, tænker jeg... de skal jo lige finde rangordenen

... og hvis det er det hele så er det da fredeligt... MEN så ÆDER barnevelderen sørme dottens fjer... ja ja... der var kun to... men ÆDE dem... når der ligger æbler, blommer, byg og mælkebøtter (som de iøvrigt er helt tossede med

) ... ja så bliver jeg jo lidt bekymret ... kan disse to fjer... udvikle sig til 5 høns

... eller bare en... NOGEN her der har en IDE?!?
Finn har DU en forklaring?? ... jeg kan jo forstå at det er dig man henvender sig til med problemer... både store og små... jeg ved ikke rigtig hvilken kategori det her hører under... håber jo at de to fjer var det og at der ikke sker yderligere..