Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
america.png Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns

Nyeste

Forfatter Emne: ORM!! YIIRRKKKSSS!  (Læst 14904 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline G. Lausen

• Passiv bruger
  • Grafitti :)
Sv: ORM!! YIIRRKKKSSS!
« Svar #15 Dato: 02 Oktober , 2009, 19:02 »
ang. hanens stritfjer... jeg hev den simpelthen ud... han gav et lille pip... og så ikke en lyd mere... /o sej fætter ham!!
venlig hilsen
Grethe

1,0 Australtorp Kong Hans :-), 1,0 Araucana Grafitti :-D , 0,5 austalorps, 0,5 gul columbia sussex, 0,4 hvid-sort columbia sussex, 0,1 maran, 0,1 maranbland,, 0,2 grünleger, 0,9 araucana
1,0 mand (der ikke har pip)
1,0 Labrador (Labbe)
1,0 Foxterrier (Bølle)

Offline Bettina

• Bruger
« Svar #16 Dato: 03 Oktober , 2009, 08:15 »
Er det tydeligt at se om høns har orm? Jeg holder meget øje med klatterne men kan ikke rigtigt finde ud af det, hvordan ser de ud, altså ormene?
Mvh Bettina.
Opdrætter af Sussex i stor i farverne Brun sort/Porcelænsfarvet, Sølvgrå, Gul sort/blå columbia og Hvid sort columbia.
Medlem af DfFR, Sussexklubben og Herning Fjerkræ klub.

Offline Mikkel Schmidt

• Passiv bruger
« Svar #17 Dato: 03 Oktober , 2009, 09:08 »
Hvis han har lidt tynd mave, så giv dem lidt A38 blandet med lidt andet, så det får en tykkere konsistens (eksempelvis revet frugt og grønt) så burde hans mave komme i orden igen ;)
Hilsen Mikkel
2.4 sølvhalset landhøns.
0.7 blandede høns af mange forskellige racer.

Offline Ankerine

• Passiv bruger
  • Verdens smukkeste fugl
« Svar #18 Dato: 03 Oktober , 2009, 09:44 »
Der er jo den mulighed at enten ormeinvasionen eller ormekuren har irriteret hanens tarmslimhinder - derfor de våde klatter. Hvis han ellers er i godt humør og spiser som han skal, ville jeg ikke bekymre mig. Det går i orden af sig selv. Men han vil da sikkert gerne have lidt hønseguf ;). Omsorg er undervurderet!  ::).
2.17 Araucana, blå og blå/guldhalsede
1.2 Moskusænder
2.5 kaniner
2.1 katte af garage-oprindelse
1.0 labrador, gul, sød og tyvagtig
1.0 ulvegrå schæfer, træner til sherifstjerne
1.0 perfekt (næsten) ægtemand

Offline G. Lausen

• Passiv bruger
  • Grafitti :)
« Svar #19 Dato: 03 Oktober , 2009, 16:33 »
jeg giver ham lidt hønseguf - der er jo A38 i  ;D så tak for tippet... har også lige købt mere kartoffelmel - det skal der jo også i... så håber jeg det bedste...

til bettina30
 afføringen var lidt vel tynd og så var der sådan nogen stive (det var nu også koldt den dag) lidt ala bønnespirer i... nogle dage senere var det bare sådan nogen trævler... yiiirrrkksss!!!!!!
men jeg har ikke analyseret noget under lup eller noget...

smil herfra!!  :)
venlig hilsen
Grethe

1,0 Australtorp Kong Hans :-), 1,0 Araucana Grafitti :-D , 0,5 austalorps, 0,5 gul columbia sussex, 0,4 hvid-sort columbia sussex, 0,1 maran, 0,1 maranbland,, 0,2 grünleger, 0,9 araucana
1,0 mand (der ikke har pip)
1,0 Labrador (Labbe)
1,0 Foxterrier (Bølle)