Det lyder som en god ide at give dem en 'øve-pind' ude i hønsegården. Særligt nu var jeg er kommet til at ødelægge den gamle -efterhånden rådne - træstamme de havde derude for et par uger siden; skulle hente æg (som de to blondiner jo altså insistere på at lægge udendørs

) efter mørkets frembrud og faldt lige så lang (eller kort....) jeg var over grenen

. Da jeg jo ved at den ligger der og selvfølgelig går uden om den, må det være fordi grenen er lumsk og pludselige stak en sidegren ud og spændte ben for mig

. Nå, men grene/træstammen gik i mange små stykker og jeg fik et par nydelige huller på knæene og i håndfladerne.
Nå, men lidt fremskridt er der faktisk begyndt at ske; nu er den ene begyndt at sætte sig op på skidepladen af sig selv om aftenen

. Og mht til æglægning så er der så også kommet et enkelt æg indendørs i week-enden. Desværre lagt lige inde for åbningen i vinduet, hvor de går ind, så jeg fik selvfølgelig revet det ned, da jeg løftede den ene prinsesse op på pinden (det var jo lidt halvmørkt).
Nå, men jeg vil installere en lidt mere siddepindeagtig pind derude i håb om at der måske er et eller andet der begynder at dæmre for de to orper.
mvh
Mette