Det er snart længe siden, jeg har skrevet her. Jeg har læst ind imellem; men betingelserne for kommunikation er ikke optimale for tiden.
For det første - og værste - er min mands kræft vendt tilbage, og han startede på kemo for en måned siden. Det går over fire uger, to med kemotabletter (som han heldigvis kan tage selv herhjemme) og to med pause. Han går i gang med anden serie (af 4-6) i morgen. I de to uger med kemo har han det elendigt, men heldigvis går det ret hurtigt fremad i de to ugers pause. Den ny svulst er blevet mindre, så vi håber det bedste.
For det andet er min tamme høne død. Hun havde diarré, som jeg ikke kunne stoppe, så hun måtte desværre aflives.
For det tredje opdagede jeg i sidste uge, at der er blodmider i hønsehuset. Jeg er ikke sikker på, at det ikke har haft noget at gøre med hønens sygdom (?) Der er så mange mider, at jeg får 20-30 af dem på mig, når jeg er i hønsehuset for at gøre rent og fodre. Det er ubeskriveligt ækelt. Nu skal jeg have gjort grundigt rent derude, og jeg har bestilt Rentokil til at sprøjte bag efter. Jeg håber, det - plus behandling af de to tilbageværende høns - fjerner dem.
Jeg syntes bare, jeg lige ville forklare mit fravær.
Kærlig hilsen Lise