Jeg er kommet af med en del dyr, men det gør ikke så meget. Det er ikke nogen jeg ligger søvnløs over at have solgt.
Dem vi allerhelst ville beholde er stadig ude i gården, og nu er der så bare plads til nogle flere uden at ham den gamle idiot kan blande sig.
Jeg ringede straks til Finn og fortalte ham den gode nyhed da jeg fandt ud af det. Havde også mest lyst til at løbe ind ved siden af og triumfere, men Finn manede mig til jorden. Og det er faktisk også meget fornuftigt. Se lige den gamle gnavpot når han står nede ved kommunen og klager og de så fortæller, at de ikke kan gøre noget fordi vi bor i landzonen

Mht. interviewet i morgen, så vil jeg stadig tale med ham fra avisen. Bare fordi jeg har fundet ud af at VI bor i en landzone, er der jo stadig andre der ikke er så heldige, og hvorfor skal de så leve med det åndssvage regulativ. Næ nej, jeg kæmper videre med det jeg formår i øjeblikket, det manglede da bare med al den opbakning og trøstende ord jeg har fået herinde fra. Her i huset er vi ikke så egoistiske.
Det kan jo på den anden side også være, at jeg får tankerne lidt væk fra min mor og hendes sygdom. Hun er stadig indlagt og er meget konfus. De giver hende væske og blod i lange baner, så vi må håbe det hjælper.