Ja, det er simpelt hen hvad der er sket hos os...
Jeg er jo kommet hjem med høns, kyllinger og rugeæg i forskellige udgaver og min bedre halvdel har ikke været udpræget begejstret - over hovedet.

I søndags skulle han så til noget fodboldhalløj med kollegerne på Sjælland for Silkeborg var kommet i Superligaen (eller noget). Han tog tidligt afsted og kom hjem sidst på aftenen. Da han kom ind af døren var han i gevaldigt humør og spurgte om jeg ville med ud og køre en tur. Jeg fattede intet - før jeg kom udenfor og så at der holdt et blåt folkevognsrugbrød og brummede. Det viste sig at han slet ikke havde været til fodbold men havde hentet 4,5 m blåt rugbrød fra '73.

Hele familien vidste det undtagen mig. De havde strikket historien til Davids fødselsdag 4 dage inden. Flere familiemedlemmer var ved at få kolde fødder i løbet af søndagen for min reaktion, men jeg blev da rigtig glad og meget overrasket. Rugbrøddet holder hos mekanikeren nu og skal toldsynes senere i dag. Vi skal på ferie med restaureret campinvogn på mandag og det skulle gerne være rugbrøddet der trækker.
Jeg har sagt at nu er det min tur til at toppe med en overraskelse, men det synes han ikke jeg skal.