Update !
Til ære for Storm Olsen , bliver hun nu kaldt houdini
De næste par dage , lader jeg dem vænne sig til deres indvendige hybel , og det var herfra houdini pludselig stod ude i rummet ? Lystigt goklede hun rundt og inspicerede det der IKKE er en del af hendes hjem ! Ved døren har jeg nogle rammer med kvadratiske hul masker på knap 8 cm - det kan de da ikke smutte ud af - VEL

Hendes familie prøvede , men måtte ase og mase til ingen nytte. Nå ind med Houdini igen , lidt senere goklede hun igen rundt ude hvor hun ikke skal bo , og familien forsøgte lystigt at gøre selskab - forgæves !
Frem med en ramme mere og montere den lidt forskudt , knap var jeg færdig før Houdini prøvede - nu forgæves for hende også

Om høns har personlighed : uha ja , har jeg måttet sande .. Her til aften fik de noget snittet grønt , og de 7 stormede nærmest det grønne , men Houdini , nej , fra det fjerneste hjørne stod hun og skulede : I DI OT - NAR , lige nu er jeg ikke en der hører til i hendes favorit album , det er HELT sikkert

Ydermere har jeg et navn til den ene hane : SVALEHADER

Pludeslig larmede det helt vildt fra deres residens , øj øj øj , ræv , kat ,hund - tusind tanker mens jeg løb til residensen. Hanen hoppede , sprang og flaksede medens han lavede masser af ukvemslyde og galede mere end hans krop egentligt skulle tillade

Ovenover fløj en svaleunge rundt og rundt - DET passede absolut ikke herr SVALEHADER med et fremmedlegeme i hans residens !
Så jeg fik bakset svalen ud , herr SVALEHADER lod roen falde på sig og gik en sejrsrunde : mine damer : ka i se hva jæ ka !?!!!! Han har styr på sagerne - og Houdini surmulede igen da jeg lukkede mig ud

Jeg har ikke haft de 8 i 10 timer endnu , alligevel har de allerede taget kontrol over en del af mit hjerte , det er længe siden jeg har hygget mig så sjovt og småklukket så meget

De mest dunhjernede hilsener
jan