Ok Ina. Har de haft nye små hvert forår, efter de 2 ?
De to var et eksperiment, da jeg ikke var sikker på at de ville have dem, og så skulle jeg jo selv have passet dem, men det gik jo over al forventning.
Året efter købte jeg 6 gæslinger til dem, hvoraf en døde, så der var fem til fryseren. Når de er gamle nok og man fjerner dem, går de to gamle rundt som om de aldrig har været der, så det er så nemt at give dem gæslinger.
Nu bor jeg et sted hvor de går roligt omkring indkørslen, og aldrig ud på vejen, men de bliver noget krigeriske når de har unger, og jeg vil ikke risikerer at en nabo bliver angrebet, af en omsorgsfuld gåsemor, (hvem ved om hundeloven kunne træde i kraft her) så jeg har ikke haft gæslinger siden, og de to damer har ikke lagt så mange æg de sidste år, så måske er deres alder nået til grænsen for æglægning og børnepasning.
Jeg håber bare at ingen af de omkringboende hunde, eller jagt klubbens ditto der har taget 3 høns fra mig i år, ikke forgriber sig på de to, for så bliver der virkelig ballade der kan høres i hele kommunen