Her er lidt mere nyt
Undskyld jeg sådan lige roder en gammel tråd frem..
Men desværre kom der ikke noget ud af æggene.. Men alligevel endte det hele jo godt

Jeg fik lov at låne plejekyllinger.. måske hvis jeg ikke falder for dem.. For søde det er de altså

Filmen er dog lidt gammel efterhånden.. i hvert fald når det gælder kyllinger. Og de er også blevet større.. Man kan til dels undre sig at de 4 blomsterkyller på snart 2 uger kan være under hende mutter skruk. men det går det går. Og hun klukker saligt når der er ro omkring dem.

De er begyndt at gå ude nu, selv hoppe den lange vej op til hønselemmen og går lige så fint ned ad hønsetrappen... Men kommer dog tidligt i seng

Og så er der vist dømt hygge i sengen.
Filmen er taget onsdag sidste uge mener jeg. Da de fik første opgravet græstørv ind. Og undskylder for den lidt ringe billedkvalitet.. Men min kameramobil er meget bedre til stillebens.. det er kyllingerne så ikke, så vi måtte lige gå på kompromis af hinanden.
Hønsegården er blevet sikret forneden og der er blevet investeret i fuglenet foroven.. der har vist sit værd

For hovsa vi fangede sgu en kat!!
Og hvor er det egentlig fantastisk at sidde og bare "glo" på livet derude.. Og sikke sammenhold de har fået trods hakkeordenen stadig rangerer.. For efter kattefangsten.. så tromler de alle sammen mod det sted katten står, for ligesom at beskytte den lille flok. Det forestiller jeg mig da, når jeg nu tillægger hønsene lidt menneskelige egenskaber

Utroligt så stolt man kan blive over sådanne små væsner.. jeg må også have fået dun på hjernen
http://tinypic.com/player.php?v=2igdtw1&s=3