Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
america.png Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns

Nyeste

Forfatter Emne: Aftenhygge  (Læst 2413 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Wanda

• Passiv bruger
  • Forkælede høns lægger bedre æg :)
Sv: Aftenhygge
« Svar #15 Dato: 08 Juni , 2009, 13:11 »
Heh, ja der er også en årsag til at de fleste af mine havestole står i hønsegården ;)
Wanda
1.2 Blåguldbåndet brahma
0.5 blandings trunter.

Offline Christina

• Passiv bruger
  • Alle burde have en 2-årig...
« Svar #16 Dato: 08 Juni , 2009, 22:13 »
Hey, hvad er det for noget sejt hegn, dine seje kytllinger har?! :o Hvor og hvor meget, tak?! ;D

Offline Pjaltenborg

• Passiv bruger
« Svar #17 Dato: 08 Juni , 2009, 23:02 »
Hehe..det nemlig supergodt ...kan jo sættes sammen som det passer en. Købt gennem gul og grais af en fyr i aars. han har 3 tilbage ...men får nogle nye snart ..der er der net over. 299 kr for en indhegning bestående af 6 sektioner 60x60 cm. Jeg købte så 2 ...for man kan jo bare bygge videre. Super godt til små kyller....og snart også kaninunger.
Måske lidt dyrt med 600 kr ..men for søren det er brug- og holdbart.

jeg kunne ikk finde nogle flytbare hegn som omtalt før herinde i biltema .....måske der findes billigere udgaver rund omkring ?
Med venlig hilsen Søs

Offline Christina

• Passiv bruger
  • Alle burde have en 2-årig...
« Svar #18 Dato: 08 Juni , 2009, 23:13 »
Wow, du ved da også lige hvor du skal finde de forskelige ting henne!! *h Må lige holde øjnene åbne...ikke fordi jeg har noget at bruge det til lige nu :D Men det får jeg måske en dag :D

Offline Pjaltenborg

• Passiv bruger
« Svar #19 Dato: 08 Juni , 2009, 23:16 »
der går nødig en dag uden jeg har været på både gul og gratis og den blå avis  ;D

Der ligger guldskatte derude og venter ...... den største udfordring er som altid ...transporten  ;)
Med venlig hilsen Søs

Offline Marianne Vedel

• Hønemor
  • Administrator
  • metacamkills.com
    • maran.dk
« Svar #20 Dato: 09 Juni , 2009, 09:28 »
Man bliver bare så glad, når man kikke på dine kyllingebilleder, Søs *y
Det der hegn, er det nemt flytbart?, kan det også foldes, så det (næsten) ikke fylder noget?
Venlig hilsen
Marianne
❁◕ ‿ ◕❁
Dværgmaran i gråstribet, store maran i sort/kobber og blå/kobber samt splash, nogle "maraucana", 2.2 påfugle. 5 dejlige siameserkatte (sommetider også nogle killinger), et ukendt antal bier samt Sigurd og Vitus - to frække whippets.
Medlem af Marans Club France, Marans Club Deutchland, DFfR, Faxe Fjerkræklub.
Formand for Maranklub DK
www.maranklub.dk

Offline Pjaltenborg

• Passiv bruger
« Svar #21 Dato: 09 Juni , 2009, 09:46 »
det er sektioner der bliver sat sammen med jorspyd. Så i adskildt tilstand er det jo kun en bunke sektioner 60x60 cm bred og 3-4 sm høj ..og så en håndfuld spyd. Så det fylder jo ingenting.
man kan sådan liiige folde det lidt når det skal flyttes så man slipper for at skille det helt ad. Man skal bare passe på det ikk trykker sig skævt i processen.
Syns altså det smart.
Med venlig hilsen Søs