I dag fejrer vi 2 måneders dag.
Maden er hønsepiller og blandet korn. Deri er kommet lidt hvidløgspulver, tørret basilikum, tørret oregano, tørret timian, lidt kværnet sort peber, en smule chiliflager, stødt ingefær og gurkemeje.
Det tørre er derefter blendet ikke for fint, men heller ikke for groft.
Derefter har jeg tilsat blomkål, både buketter og dækblade, samt en gulerod. Og så har det fået en hurtigt blendetur igen, så stykkerne ikke er for fine, men at de skal arbejde lidt for det.
Garneret med et hårdkogt æg, som for første gang blot er skåret i skiver i stedet for små tern. Igen, så de skal arbejde for det.
Til sidst men ikke mindst har de fået min kats gamle kattebakke ind med jord og grit i. Siden sidst har de haft en mindre flad plastkasse, og det har fungeret rigtigt fin. Men nu er de jo blevet store, og skal have noget mere plads og sjov at vaske sig i.
Jeg har for første gang droppet avisunderlaget, da de nu bare skraber det i stykker over det hele. Så må vi se om det er lige så nemt at renholde som før. Jeg burde egentlig give dem halm eller spåner, men har ikke noget hjemme i øjeblikket.