Nu glæder jeg mig helt vildt til mit nye udeanlæg til hønsene bliver færdigt, for det omfatter også en lille skov med nogle træer som hønsene gerne må flyve op i !
Min mand siger meget bestemt at det hedder et udeanlæg og ikke en hønsegård, da det er mindst 1500 kvm i alt når det står færdigt og med alt det arbejde han skal lave, så skal det skisme også hedde noget fint

Jeg fodrer altid kun indenfor og mine høns er altid kommet ind om aftenen, men jeg er da lidt spændt på at se om de vil foretrække udendørslivet når de får deres nye luksus anlæg

Jeg har jo lige købt/byttet mig til 16 små blomsterkyllinger hos Danny og blev faktisk meget overrasket da jeg satte de første 10 ind i mit nye 20 kvm. indendørs hønsehus da de var to uger gamle, for de FLØJ rund derinde

Helt op i 50 cm højde ca. og 1½ - 2 meter frem. Det så helt fantastisk sødt ud og man kunne se at de syntes at det var hyleskægt

Nu er de første tre uger og bruger kun varmelampen om natten hvor de danner en ring om de seks små og putter sammen med dem.
(Jeg købte 10 og byttede mig til syv, men måtte desværre aflive en af dem

)