Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns america.png

Nyeste

Forfatter Emne: solstrålehistorie  (Læst 968 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Gerda

• Bruger
solstrålehistorie
« Dato: 04 August , 2018, 09:46 »
Den havde jeg ikke lige set komme. Jeg har 3 sussex på 3 uger i det lille hus og efter 1½ uge var jeg nødt til at sætte 1 hvid barnevelder derind også. Bange var jeg men nu ser det ud til at gå rigtig godt. Så godt så i aftes da jeg lige ville se til dem inden sengetid, ja så ligger de 3 små under vingerne på den store. Jeg troede så den store ville ligge dem ihjel så jeg tog de små ud igen men de piblede bare over og ind under vingerne igen. Og de er alle sammen maskinudruget. Ja der kan man bare se.
1 hvid splash maran som hedder Marie, 2 sort kobber maran, og så er der Sofie som jo er en brakel hane, og brakel høner, barnevelder haner

Offline Gerda

• Bruger
Sv: solstrålehistorie
« Svar #1 Dato: 04 August , 2018, 12:50 »
jeg kan se jeg har glemt at skrive at den hvide barnevelder er 10 uger
1 hvid splash maran som hedder Marie, 2 sort kobber maran, og så er der Sofie som jo er en brakel hane, og brakel høner, barnevelder haner

Offline Hans-Kurt

• Global Moderator
« Svar #2 Dato: 04 August , 2018, 15:20 »
Ja man bliver da også mere og mere forbavset over hvordan det kan udarte sig mellem høns. Vi er nok tilbøjelig til at bedømme dem som dem der indførte hakkeorden i verdenen, og det var det jo også, men den kan åbenbart gradbøjes. Dejlig oplevelse du der deler med os. Tak for det  /o

Offline Gerda

• Bruger
« Svar #3 Dato: 04 August , 2018, 15:22 »
Ja man går og bliver helt varm om hjertet når man ser hvor omsorgsfuld sådan en 10 ugers kylling kan være.