HEj Alle
Guldlok er i skammekrogen. Hun har været så ond ved sine æg at flere var knækket og resten har hun ikke rigtig gidet gøre noget ved, har haft mere travlt med at hygge sig i solen

Så igår lyste jeg alle æg som var pænt kolde. Det ene æg med revne i fik jeg pillet i stykker og der lå en meget lille men dog fuld færdig kylling derinde stendød selvfølgelig. Jeg tror den har været død nogle dage. Æggene burde klække nu, men der var slet ikke liv i nogen af dem, så desværre, ingen kyller denne gang.
Jeg tror faktisk Guldlok er en bladning af laksefarvet faverolle og arauvana, så hvis nogen har mulighed, kan de måske lave deres egne små Guldlokker

MEn altså, nu er det jo Guldlok, så hun er tilgivet igen, og hun er blevet den gode gamlekælehøne igen
Men ellers må I jo igang med at få hale araucanaen godkendt herhjemme

bare se at komme igang

til jer der ville have kyllinger, jeg kan da godt samle æg sammen hvis I vil... når jeg lige finder ud af hvor fanden søster-Guldlok lægger dem???
PT har jeg jo kun den lille hane, så det bliver små kyllinger sikkert

I skulle i øvrigt se ham når han skal betræde en brahma høne....

Han sidder simpelthen overskrævs på ryggen af den og får sig en ridetur

Brahmaen går bare videre rundt.... håber at fange det med kameraet en dag for det er sq da en hane med selvtilliden i orden

.....