Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns america.png

Nyeste

Forfatter Emne: Nyt vedr H5N8 fra Fødevarestyrelsen  (Læst 1114 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Hans-Kurt

• Global Moderator
Nyt vedr H5N8 fra Fødevarestyrelsen
« Dato: 27 Februar , 2017, 21:54 »
Har I set det ?

https://www.foedevarestyrelsen.dk/Nyheder/Aktuelt/Sider/Pressemeddelelser_2017/Markedet_åbner_igen_for_dansk_fjerkræ.aspx

"Markedet åbner igen for dansk fjerkræ
Høns skal stadig holdes under tag, selv om de første udenlandske markeder nu er åbnet efter tre måneders karantæne på grund af fugleinfluenza.
Pressemeddelelse, Publiceret: 27. februar 2017 "

Så er det vel snart vores høns´ tur til at komme ud ???

Offline Finn Jensen

• Fjerkræ Forum er bedst
  • Administrator
    • Dansk Fjerkræ Forum
Sv: Nyt vedr H5N8 fra Fødevarestyrelsen
« Svar #1 Dato: 28 Februar , 2017, 10:58 »
Ja. Der er også meget færre fugle med H5N8 nu end før jul. Der skal pres på for at de ophæver staldpligten
"Først ignorerer de dig, så griner de af dig, så bekæmper de dig og så vinder du."
― Mahatma Gandhi

Offline Lene Lestat

• Bruger
  • Bevar mangfoldigheden - vælg racefjerkræ
    • www.lestat.dk
« Svar #2 Dato: 28 Februar , 2017, 14:13 »
De sidste par indlæg, som jeg lagde ind på Fødevarestyrelsens Facebook gruppe er blevet fjernet igen, så måske brød de sig ikke om dem.
Mvh Lene
Seriøst opdræt af:
Sumatra, Paduaner, maran, brakel og Engelske Araucana.
Ejer af 0,2 katte Billie og Pusle + 8 ferskvands akvarier og 1 saltvands med diverse fisk, planter og koraller.
Medl.af : DFfR: www.racefjerkrae.dk , www.sydhavsoernes-fjerkrae-klub.dk og www.frit-fjerkrae.dk, og Lolland Falster Akvarium klub

Offline Finn Jensen

• Fjerkræ Forum er bedst
  • Administrator
    • Dansk Fjerkræ Forum
« Svar #3 Dato: 28 Februar , 2017, 14:26 »
De sidste par indlæg, som jeg lagde ind på Fødevarestyrelsens Facebook gruppe er blevet fjernet igen, så måske brød de sig ikke om dem.
Er det censur? For så synes jeg da at der skal stilles spørgsmåltegn ved den form for kommunikation
"Først ignorerer de dig, så griner de af dig, så bekæmper de dig og så vinder du."
― Mahatma Gandhi

Offline Majbrittbo

• Bruger
« Svar #4 Dato: 28 Februar , 2017, 16:30 »
Hummm det er da ikke i orden de fjerner indlæg.... har du kopi af det du skrev... så læg det på igen og igen og igen, hvis de bare sådan fjerner indlæg de ikke Ka Li...

Ja nu trænger de godt nok til at blive sluppet løs- stakkels høns. Min gård er ikke så stor, men de er glade og trives. lægger bunkevis af æg, men  prøver selvfølgelig hvergang jeg er derude at snige sig ud i friheden- ud til det lækre grønne🤞👏🤞🤞🤞 meget snart frihed.
0.1 sort engelsk aucana Og 0,1 sølv/sort dobbeltrandet Barnevelder, 0,3 guld/hvid randet wyandotter🐓🐓🐔🥚🥚0,1 guld/blå randet Wyandot. samt 0,3 ea blandinger: 2 sorte og 1 blå, 🐥🐥