Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns america.png

Nyeste

Forfatter Emne: Hyggelige Dff - Hvor er I - halooooo  (Læst 2546 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline jes.l.h

• Global Moderator
Sv: Hyggelige Dff - Hvor er I - halooooo
« Svar #15 Dato: 31 Januar , 2016, 11:51 »
jamen vi er her stadig. Jeg har de sidste par år rodet med og lave hvedefarvede dværg maran. Det projekt har jeg lige stoppet, da jeg ikke har plads til og have de gamle dyr gående og derved er på herrens mark hvis den nye generation fejler. Det gjorde den næsten sidste år. Det kunne godt lade sig gøre og fortsætte, men som så meget andet må man tage en beslutning, og min var og stoppe inden det ville gøre alt for ondt. Så nu er jeg gået tilbage og vil avle s-k og b-k maran i stor, da det er den varietet der er lettest og finde nyt materiale til. Som noget andet startede jeg op med duer sidste år, og de er meget meget nemmere for mig og arbejde med, så det er der hovedvægten af tiden bliver lagt i år
S-K+B-K maran
Mookee i brun
Thüringer skjolddue i gul og sort
medlem af www.maranklub.dk

Offline Ege

• Passiv bruger
Sv: Hyggelige Dff - Hvor er I - halooooo
« Svar #16 Dato: 31 Januar , 2016, 17:39 »
Jeg er en af de glade hjemme amatøre, der ikke går op i opdræt.
Men kan li specielle fjerkræ
Gider ikke FB da folk spør om det samme uden at tjekke om evt svar findes i forvejen, hvilket også er kendt fra andre fora
Jeg holder rigtig meget af dette forum da der ligger tonsvis af viden til deling
At emnerne er grupperet er dejligt
Tusind tak for et godt forum
fra en glad hygge amatør
dværg Orpington.   div farver,  Mookee duer, Hvide koikarper, 1 Dværg Scnauzher   og 1.0 ægtefælle 0.0 børn