Berit @ Nej det var først i går, da jeg lukkede dem alle ud at den pludselig var sådan. Tro den er blevet ramt af en af de andre og har fået en nerveskade.
Nu er den i hvert fald lige blevet aflivet. David mente ikke han havde andel i hønseholdet, når det var en lille kylling, der skulle aflives.

Så jeg har lige selv gjort det, så jeg er lidt ked af det lige nu. Puha, men den ville ikke få et godt liv og hvis det var en nerve, der var blevet beskadiget. Så ville det være svært for den at blive "normal" igen.
For at det ikke skal være løgn så faldt vores stærekasse med to nyudklækkede unger ned. Den er kommet på plads og forældrene har været forbi og set at kassen er oppe igen - og sat rigtig godt fast!! Håber de vender tilbage til ungerne.
Og til sidst så er en af de andre af de små kyllinger (lille Bajer) rendt væk. Jeg har været ude og lede sammen med min venindes hund, der er på pasning her. Jeg kan bare ikke finde ham. Pis, for at sige det helt ærligt. Håber snart han finder hjem igen, så bliver mit humør helt sikkert bedre.