Hejsa
Jeg har haft min rugemaskine igang, og nu

vælter det ud. Har lidt efter lidt taget dem fra i en kasse som står her i stuen.
Faktisk har jeg haft to maskiner i gang med to dages mellemrum i opstart dato.
Da de første var tæt på at være klækket, hev jeg dem fra den anden maskine over til de sidste, da maskinen skulle lånes ud til en hønse ven

.
Så nu vælter det ud igen, tror der er kommet ialt 25 små

Super dejligt når det lykkes.
Samtidig med at jeg startede maskinerne havde jeg en skruk høne som var så arrig at jeg var sikker på at hun ville blive en god mor. Hun fik så lidt æg--- ikke mange da det jo var første gang hun skulle være mor.
For en uge siden havde hun puffet en æg væk fra reden,... Klog mor, hun vidste jo nok at den var dårlig. To dage senere det samme....
Igår var der en æggeskal ved siden af som der HAVDE VÆRET EN KYLLING I, men ingen kylling

?
Nu har jeg så lige fundet en næsten klækket kylling uden for reden næsten helt kold. Den rørte sig ikke ,men jeg har smidt den i rugemaskinen og det ser ud til at den lever endnu, den rører på sig nu.
Nu har jeg så hevet MOR af reden og hentet de sidste 3 æg ind, så må vi se om der kommer noget. De får da en chance, det havde de nok ikke fået i reden.

Øv for en MOR ---- godt hun ikke er min mor