Carmen og Eliza er flyttet til Fyn. Deres ridder i kom i rustning og på hvid hest sammen med sin kone og to dejlige unger og hentede dem i går aftes, og jeg HÅBER, de får det godt. Ikke at jeg er i tvivl om at Tommy og familie vil passe dem godt, men jeg håber, hønsene det nye sted er rare ved dem, for det er lidt hårdt for dem at skulle flytte to gange på en uge, og jeg er klar over, det ikke er optimalt!

Nu bliver Jensen så i hønsegården, men det her var også en advarsel til ham: Det får aldrig lov at ske igen!

Mit argument for at beholde ham, er at han jo ellers er skikkelig, og da jeg jo allerede har haft udskiftning nok i hønsegården i dette forår, tror jeg at det er det bedste for at min lille flok ikke bliver helt kulrede.

Jeg ved faktisk ikke nok om hvordan det indvirker på en hønseflok, hver gang de får skiftet hane? Skal der dannes nye hakkeordener og den slags? Men jeg har da set, at det kan tage nogen tid, før hanen får etableret sig og lærer haven at kende, så han kan føre sin lille flok rundt.
Alt i alt en trist historie, det eneste gode er, at tommy kunne komme og hente dem så hurtigt