Jeg er godt nok i vildrede.
har indiske løbeænder, som om dagen render frit i haven samt på markerne, om aftenen lukker vi dem inde andegården som er en lille indhegning ved lejehuset samtidig har de legehuset at være i.
for ca. 8 uger siden havde vi 4 ænder, jeg lukkede dem ind er sikker på at alle 4 var der, næste morgen var der kun 3

resten af familien mente at jeg havde talt eller set forkert da jeg havde lukket, hvilket jeg er sikker på jeg ikke har. For 3 uger siden forsvandt vores andrik det var om dagen, så måske Mikkel har været forbi og taget ham. Men i går aftes lukkede min mand for ænderne, han fortalte at den brune var selv gået ind og at han skulle drive den sort ind. Da jeg ville lukke ænderne ud her til morgen var der kun den brune

Hvordan kan det dog gå til, min Mand siger at det er med 200% sikkerhed at de var der begge 2 da han lukkede, jeg var jo lige så sikker da vi gik fra 4 til 3 ænder.
Men der er intet at se, ingen fjer eller liggende, så hvordan kan den bare sådan forsvinde?
kan det være en rovfugl der tager en voksen and, det vil jeg jo ikke tro at den kan. Mikkel kan ikke komme der ind eller jo han kan sikkert godt komme der ind men så kommer han ikke ud igen, for selve gården er kun ca. 2*3 m så han kan ikke få tilløb.
håber i har en god ide, for er meget fortvivlet