Jeg bliver altså nødt til at starte en ny tråd, så jeg kan få lov at skrive den overskrift

Jeg har lige været ned for at se til mutterskruk - man må jo heller liiiige holde et vågent øje med hende og hendes famøse klatter. Denne gang havde hun - fornuftigt nok - valgt at lægge dem UDEN for baljen, men dog stadig i huset. Hun skal åbenbart ikke for langt væk fra reden og det med rette! For da jeg lige checkede æggene - ja egentlig var det mutterskruks rø... jeg checkede - så jeg at et af æggene havde en revne og et lille krakkeleret prik. Øv tænkte jeg, og krydsede fingre for at det var tvivlsægget, men desværre. Men da jeg så checkede de andre fandt jeg et til! Dette så mere ud, som en kylling på vej ud. Da jeg satte dette til øret, pippede det nok så lystigt

Det er jo intet mindre end fantastisk!!! To ud af 4 (5) har hul i!!!

Jeg ventede dem ellers tidligst på torsdag (de er langt under onsdag den 8.april kl. ca. 19.30) Nu kan jeg slet ikke vente... Jeg ved godt at jeg skal holde fingrene fra at pille i æggene og at det kan tage laaaang tid, for kyllerne at komme ud... Men nu sker det!!! Min store drøm

Jeg er helt oppe at ringe, min kæreste har ondt i maven af grin af mig. Total lykkelig og helt rundt på gulvet over et par hullede æg. Men han synes nu alligevel også det er lidt imponerende...
Jeg må liiiige ud og tage lidt billeder

- Hvor er det altså bare fantastisk!