Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns america.png

Nyeste

Forfatter Emne: Slås med andrikken!  (Læst 4366 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

karina dj

• Gæst
Slås med andrikken!
« Dato: 26 April , 2009, 22:26 »
Jeg må lige høre jer engang...jeg skal vel ikke acceptere min andrik vil slås med mig  <A

Jeg har (stadig) 2 andrikker og 3 damer, og andrikkerne har lige haft deres store shootout hvor den største seføli vandt...og nu synes han så åbenbart det er min tur...  ??? Han går på mit ben, og jeg sparker ham seføli af, men han fortsætter stædigt  :D Gør de bare sådan når de lige er blevet kønsmodne og selvtilliden har fået sig et opsving... eller er det som med haner at de får deres første møde med øksen  ;)

Offline Susanne Ebbe

• Passiv bruger
Sv: Slås med andrikken!
« Svar #1 Dato: 27 April , 2009, 06:14 »
Det har mine voksne andrikker aldrig gjort. Og her vil en sådan adfærd udløse en enkeltbillet!
Hilsen Susanne

Offline Berit

• Passiv bruger
  • Må i alle have en dejlig dag.
    • teckels-punch
« Svar #2 Dato: 27 April , 2009, 07:59 »
Nej min andrik fortrak heldigvis ænderne, for ellers var han blevet et hovede korter  ;)
Hilsen
Berit :)
Allways look on the bright side of life :D

Men er ejer af  2 guld t-shirte

karina dj

• Gæst
« Svar #3 Dato: 27 April , 2009, 09:52 »
Ja...jeg kunne jo sige mig selv det. Har ikke været ude hos ham siden. Blev der inde igår et stykket tid for at se om han dog ikke fattede at jeg vejer 30 gange mere end ham...men nej, stædigt pustede han sig op, larmede og angreb mit ben. Han fik sig en flyvetur ned i søen hver gang...op igen og den kæmpe and der skal bare ned med nakken... tilsidst gad jeg ikke mere...måtte ryste på hovedet og tænke: der er vist andesteg på vej! Og det lyder til i er enige  ;)

Offline Pjaltenborg

• Passiv bruger
« Svar #4 Dato: 27 April , 2009, 10:47 »
Præcis...velbekomme *ss*
Med venlig hilsen Søs

hoejberg

• Gæst
« Svar #5 Dato: 27 April , 2009, 19:30 »
Det har min Rasmus heldigvis aldrig gjort.
Ellers skulle manden også prøve om han kunne korte den lidt af ;)