Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns america.png

Nyeste

Forfatter Emne: godnat til kyller... men hvornår?  (Læst 627 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Anna Christina Landmark

• Passiv bruger
  • Kan godt lide høns, men elsker vagtler!
godnat til kyller... men hvornår?
« Dato: 20 Juni , 2014, 19:24 »
Jeg har et problem med mine kyllinger...  :-\ Og det irritere mig faktisk så meget, at jeg ikke kan holde det ud. /d Alle de dage hvor jeg har lagt dem i seng, har de ikke protesteret spor, men i dag var de helt vilde og ville ikke sove. De har fløjet rundt i gården det meste af dagen, så de har i vært fald rørt sig. ;) Men hvornår ligger jeg dem egentligt i seng? Gør det altid om aftenen, men det er lit forskelligt hvornår. så jeg ved ikke... :(
En være hønemor, med 2 enorme Faverolles. De æder og skider deres egen vægt på en uge, hurra... Til gengæld har jeg de mest nuttede dværgvagtler! :D

Offline Raziel

• Bruger
    • Hobbydyrenes blog
Sv: godnat til kyller... men hvornår?
« Svar #1 Dato: 20 Juni , 2014, 19:28 »
Det optimale er vel egentlig at de går ind selv, når det begynder at blive mørkt. Så længe kan jeg dog ikke vente med mine, da jeg selv som regel går kold ved 21 tiden, og ikke vil ha hanen ude så han kan vække naboerne fra morgenen af.

Jeg arbejder med at få mine vænnet til at jeg kommer med lækkerier indenfor ved 20 tiden. De fleste løber selv ind så, og så kan jeg skynde mig ud og lukke lågen ;)
Mvh. Pia - www.hobbydyrene.blogspot.dk
5 kaniner - 3 katte - 2 marsvin - 1 kornsnog - 1 leopardgekko - mus til foder.
Blandet hønsehold med forskellige racehøns og blandinger.

Offline Anna Christina Landmark

• Passiv bruger
  • Kan godt lide høns, men elsker vagtler!
Sv: godnat til kyller... men hvornår?
« Svar #2 Dato: 20 Juni , 2014, 20:21 »
Kyllingerne går ikke ind og de gider ikke have guf, sådan nogle kræsne dyr, så jeg ved ikke...  /d
En være hønemor, med 2 enorme Faverolles. De æder og skider deres egen vægt på en uge, hurra... Til gengæld har jeg de mest nuttede dværgvagtler! :D