Tusind tak for jeres søde beskeder! Det er jo helt fantatisk, at have en dejlig dag med skønt solskin på lillepigens fødselsdag, med gæster i haven, som elskede at se de små kyller, og så at komme ind og læse jeres søde kommentarer!

Ihhhh nhvor er de skønne, og meget forskellige, det er da helt kanon, så kan ungerne give dem navne og kende dem fra hinanden
Stort tillykke Christina!!!
Tak, søtte!

Både Sofia (min ældste på snart 3), samt hendes 2 kusiner på et par år ældre, er blevet lovet en høne hver, når vi kan se forskel på høner og haner. Men vi bliver nødt til at forklare fra starten, at de engang får en NY høne hver, fordi de andre måske ikke altid er der...eller nowet!

Hvor er det skønt, at din bedre halvdel har fotograferet dit store øjeblik 
Kyllingerne ser ud til at have det absolut pragtfuldt, jeg er sikker på at de sætter stor pris på at kunne komme lidt ud i solen.
Tænk engang - alt dette kan vi takke Herluflille-ræven for
Uden ham ville jeg aldrig have købt en rugemaskine - hæhæ. Så vi sender lige en venlig tanke til det røde bæst, trods alt 
Ej, jeg KAN altså ikke sende ham varme tanker!

Men er ihvertfald meget taknemmelig over at du købte rugemaskinen!
Jeg sætter sådan nogle hønseringe på dem her en af dagene, så jeg kan kende dem fra de kyllinger jeg får fra Danny i næste uge. Selv om jeg nok godt kan se forskel i begyndelsen

Stort tillykke med din nye last.
Hvor er det dog herligt at læse om jeres glæde og entusiasme, bedre kan det ikke være. Glæder mig da allerede til at høre det videre forløb, der kommer jo flere højdepunkter. (det første æg, det første hold kyllinger osv...)
Go' vind med jeres små kyller.
Tusind tak! Jeg glææææder mig også bare til de bliver store og lægger æg!

Selv om jeg nu også synes den størrelse de har nu er helt fantastisk!

TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE

Hvor er de bare fine og hvor ser du bare GLAD ud. 
Dem komme du/I til at bruge rigtig meget tid på.
Der var en gang en tråd her på Forum om hvor lang tid manbrugte på sine høns om dagen. Det var ca 10 minutters arbejde til daglig, men MEGET længere tid, når man regner tiden man bruger til at kigge og hygge om høsene med.
Stort held og lykke med afhængigheden. 
Haha, ja jeg kan lige forestille mig at man bruger meget tid på at kikke! I dag var jeg ude i haven i ca en time, efter ungerne var lagt. Sad og beundrede kyllingerne lidt, fodrede kaninerne, og ryddede lidt op i haven på legetøj osv. Det er bare SÅ meget skønnere at bruge tiden på sådan noget, frem for at sidde indenfor hele tiden