Den ene af vores 4 Isa'er, som vi fik d 3/5, har en hale, som er markant anderledes end de andres. Den vender altid opad - set bagfra stritter den lige op i luften og får hende til at se rigtig fræk ud

. For et par dage siden bemærkede jeg, at hendes hale var lidt pjusket, og i går så jeg så, at en af de andre flere gange var hende og små-nappe hende i halefjerene, uden at der dog faldt nogen af. Hun er også mere pjusket, end det egentlig ser ud til, at hun decideret mangler nogen fjer.
Den anden gjorde det mest, mens hun lå og støvbadede, og hun gjorde ingen forsøg på at flytte sig. Udover dette kan jeg ikke se nogen tegn på indbyrdes aggression, udover selvfølgelig lidt renden efter hinanden, når der er en særligt god orm o.l.

Og måske er det slet ikke aggression??
Deres hønsegård er lille, men de er i størstedelen af haven fra morgenudlukning til de selv har fundet i seng (ja, det var mig, der kæmpede med at få dem alt for tidligt i seng de første aftner!

) I løbet af dagen går de dels sammen, dels nusser rundt enkeltvis og skraber.
Er der noget at være bekymret over, tror I? Eller er Grevinden bare misundelig på Fridas strithale?